Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje1990 schreef:Karin_deB schreef:@Maartje, mijn zoon is 4. Hij heeft een goede nacht gemaakt en was gisterenochtend weer opgeknapt gelukkig. Er bleef ook weer eten en drinken in en hij had kleur
Ik heb nu in overleg met mn baas vrij gekregen en haal de werkdag ergens anders in.
Er waren 3 ziekmeldingen afgelopen donderdag dus ik kan mij ook wel voorstellen dat werk even klem zat
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar dit valt gewoon onder betaald zorgverlof, je hoeft er geen vrije dag voor in te leveren of je werkdag in te halen.
Karin_deB schreef:Ik weet dat ik i.p. recht heb op zorgverlof maar deze oplossing is ook prima voor mij.
Nu heeft mijn werk mij uit de brand geholpen, de volgende keer help ik hun weer
Helaas is hij zojuist weer huilend en spugend wakker geworden
De wasmachine draait geduldig door en hij ligt nu naast mij te slapen.
Heerlijk die track hoor! Daar zou mijn kudde ook heeeel blij van worden en flink over gaan racen
horsii schreef:Auw...Zelf nog een koevoet teruggekopt dus wordt een mooi blauw oog.
_Lorette_ schreef:Fantastische plek hebben jullie, Jinte en Maartje! De rennende paarden over de track
Voor de bokkers met groepsstalling: hoe reguleren jullie sterk wisselende voerbehoeftes? Ik merk het verschil al duidelijk tussen kwpn'ers. Als het een mix zou zijn met sobere / koudbloed rassen, dan zou ik dat ingewikkeld vinden.