Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:Iets te groot dus.
Hier sprong de oudste die niet mag springen ivm oude peesblessure over het ijzeren weide hek..
Alleen blijven ging zo goed.
Ik was aan het einde van de wei en zie haar zo springen.
Lijkt niets te hebben.
MarloesHJ schreef:@Dais over het algemeen weinig last met het snoeien van de doorns, maar vooral daarna opletten dat je er niet doorheen rijdt en een lekke band hebt. Maar we hebben meer dan 200 meter meidoorn![]()
Ik draag trouwens dan wel leren handschoenen en heb een scherm op om mijn gezicht te beschermen en dan dus eigenlijk nergens last van
Dais_ schreef:MarloesHJ schreef:@Dais over het algemeen weinig last met het snoeien van de doorns, maar vooral daarna opletten dat je er niet doorheen rijdt en een lekke band hebt. Maar we hebben meer dan 200 meter meidoorn![]()
Ik draag trouwens dan wel leren handschoenen en heb een scherm op om mijn gezicht te beschermen en dan dus eigenlijk nergens last van
Mijn paard had eens zo'n doorn in haar been zitten. Ik dacht een klen korstje te zien en kreeg het niet los dus heb het ontsmet. De dag erna een heel dik been, dus weer ontsmetten, koelen, en weer wat friemelen aan het korstje... en toen haalde ik er een doorn uit! Gelijk de dierenarts gebeld, maar ik deed alles al wat ik kon doen. Is met een sisser afgelopen godzijdank, maar jeetje wat was dat eng!
Karin_deB schreef:@Maartje, mijn zoon is 4. Hij heeft een goede nacht gemaakt en was gisterenochtend weer opgeknapt gelukkig. Er bleef ook weer eten en drinken in en hij had kleur
Ik heb nu in overleg met mn baas vrij gekregen en haal de werkdag ergens anders in.
Er waren 3 ziekmeldingen afgelopen donderdag dus ik kan mij ook wel voorstellen dat werk even klem zat