Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was echt heel sneu, ze hebben haar poot ook moeten amputeren. De breuk was wel te opereren, maar het was nog maar af te wachten hoe het zou herstellen. Gelukkig kan ze zich prima redden op 3 poten. Wij hebben haar de eerste tijd ook binnen gehouden, het was midden in de winter en dat is niet zo bevordelijk voor een kat die net uit de narcose komt en zichzelf niet goed warm kan houden. Ze heeft een maand of 2 binnen gezeten en wilde daarna weer heel graag naar buiten, dus nu leeft ze weer lekker in de stal. Ze kan er alles mee en is helemaal goed genezen.
Overigens was het bij haar het linker voorpootje. 
Maar misschien is het maar beter ook, want ik moet echt aan mijn scriptie werken
Citaat:ClauH, klinkt als; je moet een nieuwe muizenvanger zoeken en je hebt een huiskat erbij straks![]()

). ClauH schreef:Citaat:ClauH, klinkt als; je moet een nieuwe muizenvanger zoeken en je hebt een huiskat erbij straks![]()
Dat zou ik graag willen, want het is een schatje. Alleen we wonen in een appartement dus dat is niet handig
Ik heb nog wel het plan om hem bij mijn ouders te brengen, die wonen om de hoek, in de hoop dat hij daar mag blijven (niet verder vertellen).
Kat in appartement kan overigens best, dat had ik ook. Maar dat zijn wel binnenkatten, ook nu we wat meer buitenaf wonen.