Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Peter,
Mijn man zit voor zaken in het buitenland dus de precieze inhoud van de voicemail ben ik niet van op de hoogte, maar de strekking is mij duidelijk. Wij zijn zwaar teleurgesteld in de gang van zaken. Jullie stapelen fout op fout en nu komt zelfs de overdrachtsdatum van 1 maart in gevaar terwijl wij al zeker 2 maanden geleden de offerte hebben getekend.
Dat niet alleen, jullie informeren ons niet volledig over de stand van zaken. Ik heb gisteren zelf maar met Quion en Hypotrust gebeld omdat ik het vertrouwen in jullie volledig kwijt ben. Binnen 5 minuten had ik duidelijkheid, dus zo moeilijk is het niet. De dame aan de telefoon was erg vriendelijk maar ook erg duidelijk. Als alles vanaf nu goed gaat en er zijn geen vertragingen meer dan kunnen wij op z'n vroegst maandag 7 maart passeren.
7 maart...
Laat die datum even tot je doordringen. Dat is bijna een volle week later dan was afgesproken. Wanneer waren jullie van plan ons dat nieuws te brengen? Alles staat klaar om dinsdag te verhuizen. Wij hebben verlof geregeld, aannemers geregeld, verhuisbedrijven geregeld, vrienden en familie hebben verlof geregeld. En dat is alleen nog maar van onze kant. Er is ook nog een verkopende partij die haar agenda vrijhoudt voor de overdracht. En vergeet niet, wij moeten op 8 maart onze woning uit. Er hangen nogal wat belangen aan de afgesproken datum, en jullie vinden het niet belangrijk genoeg om even te melden dat deze datum met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet gehaald gaat worden?
Ik zal niet zeggen dat jullie niets voor ons gedaan hebben, maar bovenstaande zou toch wel het minste zijn wat aan ons doorgegeven had moeten worden! ?
Hoe gaan we nu verder? Ik ben informatie aan het inwinnen bij rechtsbijstand en de ombudsman welke rechten wij in deze hebben. Indien de afgesproken datum van passeren niet gehaald gaat worden dan zullen wij ons genoodzaakt zien alle onkosten die gemaakt moeten worden voor onder andere tijdelijke huisvesting, opslag van boedel en onkostenvergoeding van aannemers op jullie te verhalen.
Ik wil jullie met klem adviseren hier nog een goed einde aan te breien want bovenstaande acties zijn voor ons net zo vervelend als voor jullie. Ik ga er vanuit dat wij vandaag voor 12 uur te horen krijgen wat de precieze stand van zaken is, waar onze offerte zich bevind, wie nog moet tekenen en wat de huidige prognose van datum van overdracht is.
Met vriendelijke groeten
lizy29 schreef:Zolang de paarden kunnen kiezen tussen stijl en vlak zie ik daar echt geen problemen in. Het is alleen wat lastiger voor jullie zelf als er wat op het land moet gebeuren. Wij merken dat de paarden het juist wel leuk vinden om de heuvel op en af te rennen.
DubbelDun schreef:Op zal altijd vermoeiender zijn dan afdus het heft elkaar op