saaraah schreef:Maar kunnen de mods niet even een ip check doen dan van xxx? Dan kunnen ze toch achter haar server komen?
En haar server heeft dan toch haar adresgegevens?
Hebben we al. Maar ze daar is "iets" mee zeg maar.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
saaraah schreef:Maar kunnen de mods niet even een ip check doen dan van xxx? Dan kunnen ze toch achter haar server komen?
En haar server heeft dan toch haar adresgegevens?

Ze zeggen wel eens een brutaal mens heeft de halve wereld, maar zij heeft de halve wereld tegen zich en nog blijft ze doorgaan

ze weet dan niet wat haar overkomt joh.

merrieveulen schreef:ook al heb ik geen idee wat voor deadline het precies is, hihi!
mirkip schreef:en weet je ook al wanneer (en of) je de röntgenfoto's gaat laten maken van Dak?
Rivano schreef:merrieveulen schreef:ook al heb ik geen idee wat voor deadline het precies is, hihi!
Ze heeft 'van de wet' 6 weken gekregen om te reageren op de brief van mijn advocaat. Tot nu toe heeft ze niets laten horen. Dus de aan haar gestelde deadline van: 'reageer binnen 6 weken' is niet behaald.
Maar ik zou niet weten wat dat voor haar (of mij) betekend wanneer ze niet binnen 6 weken reageerd. Een nieuwe brief? Weer 6 weken? Een aanmaning? Een team ME-ers die langskomt?
Lijfstraffen?
Rivano schreef:merrieveulen schreef:ook al heb ik geen idee wat voor deadline het precies is, hihi!
Ze heeft 'van de wet' 6 weken gekregen om te reageren op de brief van mijn advocaat. Tot nu toe heeft ze niets laten horen. Dus de aan haar gestelde deadline van: 'reageer binnen 6 weken' is niet behaald.
Maar ik zou niet weten wat dat voor haar (of mij) betekend wanneer ze niet binnen 6 weken reageerd. Een nieuwe brief? Weer 6 weken? Een aanmaning? Een team ME-ers die langskomt?
Lijfstraffen?

saaraah schreef:Ik stem voor lijfstraffen!
)