Zo heb ik deze zomer nog gehad dat ik ovb van keuring een paard had gekocht, klinische keuring was die 100% maar hoewel we nog naar het röntgen deel moesten heb ik besloten de keuring te stoppen vanwege het gedrag wat het paard liet zien op de kliniek.
Bij hun thuis was het paard schaapmak , en op de kliniek kon de DA er nagenoeg niet bijkomen zonder praam/sedering. Was het een totaal ander paard in omgang en dat was niet zoals het mij verteld was.
(en uiteindelijk bleek röntgen ook 100% prok waardig , dus maakte het extra zuur )
Als het een 3 jarige was geweest had ik dat wel geaccepteerd waarschijnlijk, maar het ging om een 7 jarige die ook concoursen e.d. gelopen had.
Karin_deB schreef:@Happinez, get wat een naar idee dat er iemand op je erf is geweest.
Kon de politie iets met je videobeelden?
.
Ik word er vooral altijd heel kwaad

Politie heeft de beelden maar geen idee of ze er verder nog wat meer kunnen.
Hier staat mijn welsh dametje weer in de kudde, de eerste dag was mijn grote wat territoriaal maar het is nu weer alsof ze niet is weggeweest.
Enig voordeel eraan is dat ze nu een stuk zelfstandiger is, en minder aan haar moeder plakt.
Ik zie het nu maar als een soort afspeenperiode dat ze is weggeweest.
Audesta schreef:Oh ja heel herkenbaar.
Ik dan bij een 5 jarige bruine maar heeeeeel slap.
Tot je ze in de spieren en vet hebt dan zijn het ineens hele andere paarden als je niet uitkijkt.
Bij 'hele brave' magere/schrale/slappe dieren gaat er bij mij altijd in mijn achterhoofd een stemmetje meepraten, van let op.