DubbelFun schreef:Dat is ook een beetje een onzinmaatregel vind ik. Een bak van 20/40 met een man of 5/6 moet toch makkelijk kunnen. Dan kun je makkelijk afstand houden.
Buiten dat ken ik aardig wat bakken die niet echt buiten, maar ook niet echt binnen zijn; wel een dak, maar de wanden zijn van gaatjespanelen of zelfs winddoek wat oprolbaar is.
De ruiters zijn ook eigenlijk het probleem niet, alhoewel er veel het ook heel gezellig vinden om naast elkaar in en uit te stappen.
Wat ik zelf wel vervelend vind is de hele delegatie die bij de poort staat, begeleider van ruiter A, chauffeur van ruiter B, vader van ruiter C, hulpje van zo. Dan staan er bij die paar ruiters ineens een heleboel meer mensen. Ik ga altijd alleen dus ikzelf heb daar geen last van. Kijk als je geen rijbewijs hebt om met de trailer naar de bak te komen dan snap ik het dat er iemand mee gaat, maar er staan er ook genoeg die daar niet per se op dat moment hoeven te zijn. Maar als je de bak dan in wilt moet je eerst langs de nodige andere mensen die allemaal bij de poort staan. Les op een binnenlocatie heb ik sinds juni ofzo al niet meer gehad. Rijles met mijn IJslander is altijd al buiten op de baan.
Maar goed voorlopig ben ik toch nog niet bij de bak te vinden dus heb ik dit probleem ook niet.