Wij krijgen ook nog staldeuren, maar ik twijfel nog over hoe ik ze wil. Of ik inderdaad 1tje wil die lager open kan, zodat Bliksem er over kan kijken. Maar aan de andere kant staan ze bij ons niet vaak op stal.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Heleennn schreef:Ja het is ook belachelijk warm zo op de middag hoor... Ben vanmorgen een tuigpaard wezen rijden voor een show zondag en ik kon gewoon niet meer. Laat staan dat je nu moet lopen klussen en sjouwen met vanallesIk krijg het al benauwd bij het idee alleen
Ziet er goed uit! De stalwanden zien er nou zo dun uit maar ze waren toch best stevig dacht ik ergens gelezen te hebben? Ik dacht serieus dat je je bak aan het bestraten was maar nu heb ik door dat je én een bak én een paddock hebt. Paarden kunnen dus echt wel gewoon lekker de benen strekken. En moest je nou tot de conclusie komen dat niemand van je klanten de bak gebruikt kan je altijd nog gras inzaaien later.
Heleennn schreef:Oh ok dus je hebt toch geen aparte paddock?
AlexandraM schreef:Super vooruitgang zeg!! Hoop dat ik ook ooit mijn droom waar kan maken. Enige echte minpunt bij jou vind ik gebrek aan weide(ik wil veeeeeel meer wei/Uitloop)
Maar wat maak je er een mooi plekje van zeg! Als t in buurt was zou ik ff komen spieken in t echt als t af zou zijn
marion82 schreef:Ik heb een bak van 20x40 en die wordt gebruikt als paddock. Om te rijden kun je daar 20x30 van afzetten, daarna gaat het weer open. Daarnaast heb ik ook nog een stuk van 4x10, daarvan is en deel bestraat en kunnen ze daar ook eten.
marion82 schreef:[ Afbeelding ]
Is wel een oude foto hoor, zeker een aantal jaar gelden. Maten zijn natuurlijk nog steeds hetzelfde