Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), dus wel lekker frisse lucht.
(om 1:00 's nachts!). En nu zit ik dus nog steeds met heel veel kramp en allerlei bijzonder vreemde geluiden in mijn lijf aan tafel met een kop thee. Het lijkt wel een fabriek in mijn buik
.
Aangezien hij toen 's nachts op stal kwam te staan moest die vacht eraf,nou dat hebben we geweten...we kwamen er zelfs met schapenmessen nauwelijks door en die waren niet bot

Ik heb een gaskachel hier maar gister was het met die harde wind ook moeilijk om de boel goed warm te krijgen.De wind stond vol op het breedste gedeelte van het huis.Alles is geïsoleerd meer met die wind.

Over 2 weken mogen ze weer. Bij de andere kliniek, waar ik eerder bij zat toen de paarden nog niet aan huis stonden, was het een tientje geloof ik.
Wat een ontzettend nare plek ook!
Uiteindelijk heb je het nog heel goed recht getrokken vind ik!

Maar wel een flinke klus! 
je kunt een job-alert instellen bij de post moest je dat willen
ik had al meerdere keren gesolliciteerd en steeds afgewezen ivm het te ver zou zijn, goh ja als je buitenaf woont is alles wat verder weg. Toen maar gebeld waarom ik steeds werd afgewezen en mocht die donderdag gelijk op gesprek en 3 november begonnen
de ene week op de fiets en de andere week op de scooter is de bedoeling
dus de eerste weken heb ik me nog lekker warm kunnen fietsen maar nu op de scooter is wel het echt bikkelwerk haha
!PPPeet schreef:Hoe ging je les Kristel? Geen eerste hulp gezien dit keer?
Beer bleef een beetje taai maar dat is ook niet zo gek na een week of 2 niet heel veel oefenen. Wel weer aan een lastig punt van de rechtergalop kunnen werken met de juf dus dat was fijn. Beer moet meer sprong krijgen, in hetzelfde tempo en ook nog dragen etc.. rechtsom vindt ie dat lastig want hij heeft dan een 'kontnaardebinnenkantdruk' neiging en daar heb ik fijn aan kunnen werken, zaten fijne stukjes bij. Viool, mijn merrie die met mijn bijrijder mee was had de kolder in de kop.
Het is wel eens beter gegaan, laat ik het daar maar bij houden.

mijn stalgenootjes alleen niet en mijn paard staat 24-7 buiten met andere dus dat gaat hem niet worden ben ik bang haha.
We hebben in de schuilstal (2,5 bij 5) rubberen matten liggen, gaan jullie paarden daar op liggen?
Ik kan niet wachten tot wij ook weer in de lessen kunnen meerijden. Heb mijn hoop op begin volgend jaar gezet.