Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikass schreef:En worden jullie paarden er allemaal erg blij van met dit weer? Mijn paard heeft vanochtend 3,5 uur in de paddock gestaan. Ze staat dan te wachten en te wachten of ze er uit mag want na één, hooguit twee uur is ze het méér dan zat.
Nikass schreef:En worden jullie paarden er allemaal erg blij van met dit weer? Mijn paard heeft vanochtend 3,5 uur in de paddock gestaan. Ze staat dan te wachten en te wachten of ze er uit mag want na één, hooguit twee uur is ze het méér dan zat.
Nikass schreef:Kim-Evendi is Uithoorn te ver? Wat zijn je verdere wensen? Bij Uithoorn heb je een stalletje waar de paarden altijd buiten staan (Eén groeps buiten verblijf met schuilstal) het hele jaar door. Ze hebben volgens mij wel een wachtlijst.
Varekaj schreef:Hier heeft het flink wat geregend vandaag en het water stroomde vanavond uit de paddock richting het gootje. Dacht ze morgen met regendek dus buiten te zetten maar als het zo erg is blijven ze lekker op stal. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, een zandbodem die zo vol zit dat het water er gewoon overheen loopt.
Isegrim schreef:En ja, er staan ook gewoon KWPN-ers en andere watjesbij ons.
Isegrim schreef:Mijn paard staat nooit, maar dan ook nooit in de schuilstal. En vrijwel geen enkel paard in onze hit staat ooit in de schuilstal (leg je dure ligmatten neer, maakt geen paard er gebruik van).
In je eentje in een paddock staan is geen ruk aan natuurlijk. Met zijn tweeën ook niet waarschijnlijk. Je moet iets te doen hebben. In een omgeving waarin paarden happy zijn in een kudde, kiezen ze er zelden of nooit voor om binnen te gaan staan. En ja, er staan ook gewoon KWPN-ers en andere watjesbij ons.