Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:MarjanB schreef:Oh ik heb daar niet zo heel veel last van gelukkig. Bedenk me altijd dat ik me juist beter voel na wat vitamine P
In mijn hoofd betekent donker automatisch kou dus dan wil ik echt niks meer. Maar goed ik ben ook wel gevoelig voor de zogenoemde winterdip
Dais_ schreef:Kost de milieustraat bij jullie geld? Hier dus niet, dus ik vind het gewoon idioot dat mensen het hier dumpen terwijl je het gratis weg kunt brengen.
Beetje opgeschoten vandaag Horsii??
Ik heb vanmiddag een muurtje gestuct en ik kan mijn arm niet meer optillen nu
horsii schreef:Hier moet je ook voor veel betalen.
Groen is gratis maar zit een beperking op.
Hier is nu de badkamer er volledig uit en de tegels en dekvloer in de bijkeuken. Ook het plafond in de bijkeuken is eraf.
Drie grote wespen nesten..
Dais, lekker intensief is dat als je het niet gewend bent.
Morgen lekker spierpijn.
Ik heb ook echt zware armen en een stijve rug van de grote elektrische breekhamer.
Veel plezier op de vereniging.
Karin_deB schreef:Hier mag je geloof ik 6x per jaar zonder betalen naar milieustraat, hebben een pasje.
Maar alleen groen is bv gratis dus hoef je geen "tik" voor in te leveren.
Hier vanmorgen onder schooltijd 2x een bosrit gemaakt. Eerst de merrie en toen de ruin.
Mijn man is deze week in Valencia voor zijn werk dus ik ben in mn up.
Voelt dan niet fijn om 's avonds in de bak bezig te zijn als de kinderen op bed liggen. Dat zijn altijd de momenten dat ze ineens gaan spoken terwijl ze dat nooit doen als je op de bank zit
greendragon schreef:Wat een verschil tussen gemeentes dan he. Hier groen en recycle gratis, maar rest- en bouwafval (vervuild hout, tegels en ander zwaar spul) moet weer voor betaald worden. Dat laatste wordt hier ook wel eens in de berm gedumpt in de omgeving.
Karin: lekker, twee keer bosrit op een dag, luxe hoor. Wel pittig, alles in je eentje..
horsii, dais; wat een klus. Wij zijn hier net een jaartje klaar met verbouwen. Dan is het echt genieten hoor. Eyes on the target!! Maar ook hier moet nog wel wat gedaan worden, maar daar is de motivatie ( en geld) even niet meer naar. Alles op zijn tijd.. Succes!
Ik heb even paarden-vrij. Kleine operatie gehad maandag en mag nu even niets tillen en bepaalde bewegingen zijn uhmmm pijnlijk. Dus ML mag even aan de bak. Ik heb wel brokjes-dienst, maar mesten en hooinetten vullen sla ik even over... Eigenlijk moet er nog een pony gelongeerd worden, maar ik gebruik mijn ' situatie' voor mijzelf als excuus.. Eigenlijk alleen omdat het alweer donker is en ik zooooo niet buiten wil zijn als het donker is... nooit niet... Hoe motiveren jullie jezelf? Het lukt me echt niet he.. Ik doe het liefst een winterslaap om in maart weer wakker te worden ofzo..
Maartje1990 schreef:Ik ga ook maar weer eens reageren. Al 3 dagen volle bak palen slaan, ik ben KOmaar het begint steeds meer resultaat te krijgen.
Maartje1990 schreef:Mag ik vragen waar je aan geopereerd bent? Lijkt me iig niet meer dan logisch als je dan even rustig aan doet.
Hier pas sinds kort een verlichtte buiten bak dus kon nooit s avonds wat bij de paarden doen. Mijn merrie heeft nog een beetje een herstellende wond in de kootholte dus die wil ik nu nog niet in de bak laten lopen bang dat het zand het weer open schuurt dus ik weet niet hoe ik dat straks zal gaan vinden.
Maar alle klusjes (mesten/hooi/voeren) wil ik wel in licht gedaan hebben. Dan is het hoogstens iets in de bak doen.