Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En het gaat maar om een stuk van iets minder dan een halve ha, dus zoveel zullen we ook niet nodig hebben
. Heb het wel zo gepland dat ze nu als laatste nog mijn meest hoog gelegen weiland over hebben. De andere weitjes heb ik nu bijna allemaal doorgezaaid. Wil eentje nog een laatste keer de boterbloemplantjes afmaaien en dan daar ook doorzaaien. 

.
. MarloesHJ schreef:Hier staan ze gewoon het jaarrond op de wei. Ik heb geen paddock helaas. De wei maak ik ook niet kleiner ivm het kapot lopen doordat ze op keileem/klei staan. Gaat eigenlijk verbazingwekkend goed met hoe de wei zich houd.
_Lorette_ schreef:Ik kan nu geen foto maken van zijn voeten. Het kost hem erg veel moeite om een voet op te tillen, dus uitkrabben is al een ware uitdaging als hij zo in de kramp schiet en er doorheen valt. Laat staan dat ik er een scherpe foto van kan maken. De smeden konden/wilden hem niet eens bekappen de laatste keer (nog te slecht van de zweer en ze wilden hem niet teveel pesten/pijn doen). Het zou dan toch alleen om rondmaken gaan, want er kan nooit iets af. Zijn voeten zijn kaal. Hij loopt op de zool. Daarnaast is zijn zweervoet diverse keren op verschillende plekken uitgesneden, omdat een visiteertang bij hem niet werkt en je op goed geluk moet gaan snijden. Liever niet natuurlijk en al helemaal niet bij zo'n kale voet, maar hij ging stuk van de pijn. Dwars door de lokale verdoving en morfine heen. We hebben twee weken lang de dierenarts en hoefsmeden over de vloer gehad. Het duurde meer dan een maand voordat hij voor het eerst niet meer kreupel liep op de zweervoet, lang nadat het er via de kroonrand uit kwam.
Op wat voor ondergronden moet hij lopen? Je zou overwegen hem alleen nog maar in zacht zand te zetten, maar dat slijt misschien ook wel weer te hard voor zijn dunne zolen
. xXutopiaXx schreef:Hier weer een nestje konijntjes trouwens![]()
[ [url=m/ozrj13.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Kleine konijntjes zijn zó schattig
Maak je filmpjes zodra ze hun eerste hupjes gaan doen? Please?
Dan heb ik nog wel een filmpje op YouTube staan wat je leuk vindt om te kijken denk ik
Van m'n vorige nestje
Even zoeken... https://youtu.be/v1U4louu0SY 

Lees al een hele tijd mee voor handige tips etc, maar sinds gister wonen we (maartje1990 en ik) officieel bij onze paarden