Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chasey schreef:Hier is de loonwerker van het weekend ook geweest om even te kijken naar onze plannen. Paddock, poel, heuvel, bult etc. Hij vond het mooi. En raadde aan om gelijk dreinage in de paddock naar de poel te leggen met een klepje ertussen. Met natte periodes klepje open en met droge klepje dicht.
Kost wat, maar dan heb je het wel mooi voor elkaar.
Poel krijgt strandje, klei komt in de bult, zand en grond erop. Paddock eerst het gele zand wat uit de poel komt, daarboven nog m3 zand ofzoiets.
Even in het kort*kassa gerinkel* :’)
joyce B schreef:Oei Kategida. Wat een pech! Kwamen de werklui/buren nog om je te helpen of vragen hoe het met je ging?
Selka schreef:Omdat dit niet volgens de rangorde is. Dan mag die kleine smurf eerder naar buiten als de grote baas. Zou ik dat doen als ze samen staan dan volgen er rake klappen. Niet erg prettig voor hem, het is nogal een oneerlijke strijd 1000 vs 400 kg.
Maar jij voorziet geen problemen? Ik kan het proberen natuurlijk.
Selka schreef:Stom beest. Waarom ook nu. Ik heb hem al 2 jaar. Nog nooit heeft hij zulke gekke dingen geprobeerd. Over 2 maanden verhuizen ze naar het nieuwe huis waar ze niet eens vaste stallen hebben. Maar nee meneer moet nog even stom doen.
Ik ga morgenochtend aan de knutsel. Ik kan hem ook nog bij de shet zetten. Dan is er minder ruimte om gek te doen.