Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maartje_M schreef:Utopia wat een schatjes zeg! Zijn ze voor de verkoop? En wat voor konijntjes zijn het?
(we hebben onze oudste een soort van min of meer een konijn beloofd, dus ik ben me aan het oriënteren haha)
Maartje_M schreef:Ja er komen er sowieso minstens 2 (maar ja, 3 kinderen, dus het zullen er wel 3 worden) Hoe zat dat ook al weer bij konijnen, wat mbt geslachten moet je nou wel of niet bij elkaar zetten?
Ik wilde grote franse hangoren en dan buiten maar mijn zoon is heel stellig dat hij kleintjes wil en dan binnen dus we moeten nog even in overleg
Lekker flitsend DD!
Robijntjah schreef:Ik heb een hele verzameling halsters maar de meesten zijn voor nette gelegenheden (lees, die hangen in de kast mooi te zijn). Ook nog van 2 van mijn 3 vorige paarden.
Robijntjah schreef:Wil je compost van ons hebben?
Schadows17 schreef:Wat leuk die konijntjes!!!!
Hier is het vandaag lekker droog en het zonnetje schijnt. Bak is hier helaas toch wat zompig, maar denk dat het komt door de harde ondergrond. Heeft hier in de nacht van zaterdag op zondag ook heeeeeeel veel geregend.
Dan maar een beetje aquatraining vandaag hahaha.
Merk hier ook dat de paarden meer honger lijken te hebben nu ze op de bak staan en alleen hooi krijgen.
Staan er hier nog paarden op de wei? Durf de mijne er nu niet op te zetten, staat bijna niks meer dus krijgen daar hooi bijgevoerd, maar vrees dat het een hele modderpoel wordt dus dan maar in de bak.
xXutopiaXx schreef:Je kan als je er twee hebt inderdaad het beste een gecastreerd mannetje en een (al dan niet gesteriliseerd) vrouwtje nemen. In principe durf ik 2 gecastreerde mannetjes ook nog wel aan, als ze al vanaf nestje-tijd bij elkaar zitten. Dus drie zou ik of 1 man + 2 vrouw, of 2 man + 1 vrouw.. maar misschien krijgen de mannetjes bij die laatste toch weer het idee te moeten vechten voor het vrouwtje.. dus dan maar 1 man met 2 vrouwtjesDan zijn de vrouwtjes over het algemeen ook rustig naar elkaar
Maar 't is sowieso koppelen en kijken wat klikt, daar zijn konijnen echt zo níet makkelijk in