Welkom Shirley-varken
! Surelee fijn dat je hb-er goed gaat
kvulden dat ziet er strak uit! Waar komt je drainage uit, heb je een sloot of greppel ergens?
ohjajoh, ik weet wat je voelt. Ik heb intussen een paar maanden mijn nieuwe paardje, maar ik voel me ook schuldig, slaat natuurlijk nergens op, maar toch voelt het nog niet goed naar mijn vriendin die ik eind april onverwacht in heb moeten laten slapen
. Het lijkt wel of ik op de één of andere manier het nieuwe paard nog niet echt in mijn hart kan sluiten terwijl het een ontzettend lief dier is...... Maar goed, ik weet dat dergelijke dingen nu eenmaal tijd nodig hebben, dus ik laat het maar gewoon gebeuren.
Maar ik had het wel makkelijk gemaakt want de onderste draad lag blijkbaar op de grond (vergeten van in de laatste 2 prikpaaltjes te klikken)dus hij kon er zo door wandelen. 

Gister toen ik naar bed ging waren ze erg rood en heel heet. Niet echt pijnlijk. Voltaren gesmeerd. Vanmorgen ging het eerst wel maar nu ik even wat gedaan heb, kan ik bijna niet meer lopen. pfff wat een pijn. Toch ook maar pijnstillers. Het lijkt wel op stratenmakersknieën of hoe heet dat. Dat word deze week niet rijden.