Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:@daan: dat is idd een heel mooi kado.. je hulp wordt dus duidelijk echt geappricieerd .
Vwb weggaan op stal...vooraf al je spullen al weghalen zonder dat het opvalt. Dan met de laatste spullen je paard zadelen en gaan rijden... en niet meer terugkomen
Wel netjes betalen tot zolang je gestaan hebt .
AbbyBlues schreef:Ik vindt het sowiso bizar dat de staleigenaar het paspoort moet hebben. Als ik mijn auto in de parkeergarage zet geef ik toch ook niet mijn groene kaart af.![]()
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening.
Daan_O schreef:[***] leuk kipje! Ik ben benieuwd of mijn tante wat voor je heeft
Ik ben nog steeds mijn buurman aan het trombose prikken. Kom ik gisteren, zegt hij “je gaat denk boos op me worden”. Wat heeft hij gedaan, ik had al diverse keren gezegd dat ik echt niets voor het prikken hoef te hebben maar hij was het daar niet mee eens. En in mei wordt hij nog een keer geopereerd en ga ik hem weer 6 weken prikken (en naar het ziekenhuis brengen/halen), dus hij wilde er echt iets voor geven. Afgelopen weekend was ik bij divoza geweest en ik had mooie rijlaarzen gezien waarvan ik zei dat ik die wil gaan kopen met pasen als er kortingsactie is. Had een foto van die laarzen laten zien, mogen jullie raden waar hij gisteren mee aan kwam… Ik vind het nog steeds echt veel te gek, maar ben er stiekem ook wel heel blij mee
spatter schreef:morgen!
kvulden wat een verhaal van jou stalhouder, getver, triest dat er nog steeds zulke mensen stalbaas zijn.![]()
[***] leuk kipje en schitterend kippenhok al blijf ik het altijd wat klein vinden.
Mijn kippen lopen over het hele erf van voor tot achter.
daan wat liefff, nouja, lekker van genieten dan maar!
Hier eindelijk weer eens zon.
spatter schreef:[***] laat je ze dan wel eerst een aantal dagen in het hok zitten, anders zitten ze binnen de korste keren allemaal op jouw fiets op stok
spatter schreef:Gelukkig hoeft dat in Belgie niet, daar zit namelijk wel het eigendoms bewijs in, namelijk het stamboekpapier zit in het midden geniet.