Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
manzano schreef:Ik moet toch eens wat beter leren plannen..... (financieel gezien)
Vorige week: zadelpasconsult + hoefsmid (1 paard)
Deze week: 36 pakken strooisel, 4 zakken voer, vandaag bekapper voor 2 paarden en vrijdag tandarts voor 3 paarden + enting voor 2 paarden
Volgende week: chiropractor/dierenarts aan huis voor 2 paarden en ik vrees ook dat het hooi dan weer op is en dan nog wat regelen voor nieuw zadel.
Leuke hobby hoor
Samir schreef:Hey Bokkers!
Ik lees al een tijdje mee omdat mijn paarden straks eindelijk aan huis komen. Nu ben ik druk bezig met de voorbereidingen, waaronder het bouwen van de stal. Ik ben nu op onderstaande indeling uitgekomen en hoop hier nog wat tips/ideeën/bedenkingen te krijgen. Ik heb de paarden nog nooit aan huis gehad dus dat is redelijk nieuw voor mij.
[ [url=m/LknlS6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben bang dat door de doorgang op het zuiden er te veel wind in de stal komt te staan en dat het misschien wat tocht daar. Een alternatief zou zijn om geen inloopstal te maken maar een schuilstal door de doorgang op het zuiden dicht te laten en dan de gehele noordkant open. Wat denken jullie?
Samir schreef:Hey Bokkers!
Ik lees al een tijdje mee omdat mijn paarden straks eindelijk aan huis komen. Nu ben ik druk bezig met de voorbereidingen, waaronder het bouwen van de stal. Ik ben nu op onderstaande indeling uitgekomen en hoop hier nog wat tips/ideeën/bedenkingen te krijgen. Ik heb de paarden nog nooit aan huis gehad dus dat is redelijk nieuw voor mij.
[ [url=m/LknlS6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben bang dat door de doorgang op het zuiden er te veel wind in de stal komt te staan en dat het misschien wat tocht daar. Een alternatief zou zijn om geen inloopstal te maken maar een schuilstal door de doorgang op het zuiden dicht te laten en dan de gehele noordkant open. Wat denken jullie?