lizy29 schreef:Oef nostalgie....nu klink ik oud
Ja ik wilde ook een egel met prikkers maken.
Dunya wilde toch liever de Minion bananen.
Zie me morgen al knippen en plakken. Weet ik gelijk weer waarom ik geen kleuterjuf wilde worden!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monmaster schreef:Stalcontract, heeft ze echt getekend, is het een proffesionele stal...dragen ze belasting af over het pensiongeld? Dan wordt het wel lastig. Maar gaan kun je altijd.
In principe zijn dit soort contracten niet rechtsgeldig.
Citaat:13. Stalhouder behoudt zich het recht voor het staltarief aan te passen. Stallingnemer zal hierover minimaal 2 maanden van te voren over worden geïnformeerd.
Hilary schreef:Iemand hier verstand van stalcontracten? Kennis staat (nog steeds, helaas helaas) op mijn vorige-vorige pensionstal. Ze heeft stalling opgezegd maar uiteraard een maand opzegtermijn (per 1 april zou ze dan kunnen verhuizen). De nieuwe stal heeft al plek, ze wil eigenlijk niet betalen voor twee stallen (eerlijk gezegd snap ik niet waarom; welzijn is belabberd waar ze nu staat en de staleigenaar is echt **** Ik weet zeker dat hij nu hij weet dat ze weggaat haar gaat lopen treiteren).
Op welke gronden kan een stallingscontract nietig worden verklaard? Na ondertekening van het contract destijds zijn een aantal stallingsvoorwaarden gewijzigd (o.a.: pensionklanten betalen hetzelfde, maar moeten veel meer doen), en is het bedrijf een nevenactiviteit gestart waardoor gevaarlijke situaties ontstaan (kinderen op skelters tussen paarden op het erf). Ik heb echt een ontzettende hekel aan de staleigenaar en gun hem echt zijn geld niet. Iemand een idee om paard toch per 1/3 te verhuizen zonder maart te hoeven betalen?