3 ruiters met 4 paarden waarvan ik al regelmatig op pad ben naar of les, buitenrit of wat anders. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
3 ruiters met 4 paarden waarvan ik al regelmatig op pad ben naar of les, buitenrit of wat anders.
Ik vermoed dat de kanten wat ruimer zijn. Maar dat zouden de dus moet nameten.
had het wel verwacht, elke avond geven ze wel een paar tientallen MMs aan en dan sochtends niks. Als het vanavond niet valt ga ik mn paddock weer sproeien die stoft alweer. Wat een bizar verschil dan he? wij zien het regenwater iig tegemoed in onze sloten limburg!
Geen verrassing, zo gaat het elke keer. Maar alle regen die valt is prima voor het gras. Mooie volle weides, straks een goede 2e snee. Ik klaag niet

ik kan me gewoon niet voorstellen hoeveel regen dat is. Natuurlijk weet je hoeveel 10 cm is, maar qua hoeveelheid regen kan ik me daar geen voorstelling van maken.
Solleke_Noah schreef:MarloesHJ schreef:Hier is een lege bloempot inmiddels al volgeregend en het blijft bezig. En volgens mij hebben wij de voorspelde 100 mm allang gehad…
Idem, zelfs mijn ijslanders zijn in de stal gaan staan