Vandaag bezig geweest in de rijbak. Alles ligt bijna klaar. Maandag wordt alles ingegraven.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Thanks iedereen!
Ik heb geen eigen paarden meer Kirrr... Ik heb mijn grote liefdes op 20-06-2016 in moeten laten slapen.
Het voelt echt ook heel raar allemaal, voel mij schuldig en toch ook weer niet, vlucht graag naar de tijdelijke paarden toe, maar keer het liefst ook gelijk weer om, om terug naar mijn lege huisje te gaan waar mijn meiden niet meer zijn. Om zodra ik dan weer thuis ben, gelijk in tranen uit te barsten en hele verhalen tegen de foto's van mijn meiden te hebben.
Ik vergelijk de nieuwe dames als een gek; de grote Roana is een ontzettende lieverd en kroelkip (wat mijn Lona ook was, maar juist ook heel sensibel en zorgzaam, terwijl Ro lomp en onbehouwen is) en de "kleine" (1.50 is zo klein helemaal niet tenslotte) , Morena juist veel meer op zichzelf is, een snoeperd, die zichzelf prima redden kan, wat mijn kleine trouwe Mien ook was.
Wat ik eigenlijk niet verwacht had, maar toch wel gebeurt, nu al, is dat ik het wel weer leuk vind, om met totaal andere paarden weer opnieuw te beginnen; leiderschap bepalen, elkaar aftasten en weer gaan kijken wat er allemaal kan en wat niet, vriendschap proberen op te bouwen.
En dat maakt dan ook gelijk weer dat ik mij ontzettend rot voel naar mijn meiden toe; als verraad.
Ik ben echt een emotioneel wrak, ik weet het...