Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
manzano schreef:Los van allerlei randvoorwaarden moet je je vooral realiseren dat het echt serieus veel werk is om buitenaf te wonen met dieren aan huis. Je bent áltijd bezig. Het is echt een lifestyle en niet slechts het verplaatsen van je paard van pension naar je huis.
manzano schreef:Los van allerlei randvoorwaarden moet je je vooral realiseren dat het echt serieus veel werk is om buitenaf te wonen met dieren aan huis. Je bent áltijd bezig. Het is echt een lifestyle en niet slechts het verplaatsen van je paard van pension naar je huis.
Lynn_Nikita schreef:Eens met mijn voorgangers, paarden aan huis/ eigen beheer is een levenswijze, je offert veel op maar als dit je passie is krijg je er ook veel voor terug
Denk er alleen niet te licht over en doe het niet alleen om geld te willen besparen want dat doe je niet
Wel zie je je paarden veel meer, heb je eigen keuze over wat en hoeveel je voert en is het het totaalplaatje, niet alleen rijden ( daar kom je amper aan toen als je alles eromheen al gedaan hebt)
Toch zou ik niet anders willen en zou ik niet weten wat ik met mijn vrije tijd zou moeten doen.