Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 de hoek- en knikpunten. Dan gaan we maandag beginnen met omheinen. Op hoop van zege dat we dan beter zijn want we zijn al sinds woensdag gevloerd door de griep 

Zo bizar dat dan de 3 hectare erbij is en de paarden daar al lopen. Heb er mega veel zin in maar vind t stiekem ook wel spannend.

DuoPenotti schreef:Dat ziet er heftig uit Lynn
Doet dan ook pijn of niet?

Dais_ schreef:Wow wat een ruimte joh, heerlijk!!
En aangezien ik totaal niet handig ben met naaimachine heb ik een sok aan stukken geknipt en er rond gedraaid. Daar overheen ducttape geplakt. En nu hopen dat ze niet vast komt te zitten. Ik denk dat ze het al vaak heeft gehad want ze lijkt het zo normaal te vinden en blijft zo rustig. Zet haar vast aan haar halster met een touw dan raakt ze in paniek en trekt ze alles kapot, maar met de deken staat ze braaf te wachten tot ik haar kom redden. Muts
 gaat vooral om de sluiting met het haakje denk ik. En misschien moet je haar voortaan aan d'r deken vastzetten dan