Hoop morgen nog een paar leuke foto's te kunnen maken, valt bij haar niet mee maar ga het toch proberen. Ben heel blij dat ik in het voorjaar een paar hele leuke heb kunnen maken maar nog wel in wintervacht.
Oh wat verschrikkelijk verdrietig dit... Ik hoop dat ze morgen nog even goed kan genieten van haar laatste dag, en dat je zelf ook rustig afscheid kan nemen. Je hebt er iig alles aan gedaan. Sterkte.
Net terug van vakantie, lees ik meteen het verdrietige nieuws. Op die leeftijd gaan ze alleen maar meer kwakkelen, maar twee geliefde paarden zo snel na elkaar moeten afgeven.... heel veel sterkte spatter
Een snelle vraag tussendoor. Op een zoekertjessite zie ik net een aanbieding van kunstgras op rol, tegen een prijsje (komt van een voetbalveld af).
Zou kunstgras in een winterpaddock een optie zijn? Of is dat vragen om modderproblemen en glijpartijen? Met het tapijt-idee van Dubbeldun in het achterhoofd
Djeenie
Geplaatst: 29-07-15 13:33
Oh neen, veel sterkte Spatter!
DubbelFun
Geplaatst: 29-07-15 13:35
Ik zou geen kunstgras durven gebruiken; a. te glad en b. bang dat ze er toch van willen eten. Bepaald kunstgras (het betere) heeft een achterkant die je wel kunt gebruiken. Dus het gras met de onderkant boven neerleggen.
Als onze loge blijft staan en Andor zo goed blijft dat hij eventueel ook nog even blijft dan wil ik wel naar andere opties gaan kijken dan allspan in de stallen voor de winterperiode. Nu deed ik dat in 1 stal en deed die soms zelfs overdag dicht zodat ze enkel onder het afdak konden en in de ander stal hooi eten. Als ik dat niet doe, plassen ze alles onder. Nu zou ik dus wel de 2 stallen moeten opstrooien zodat ze allemaal rustig kunnen liggen maar ik ben bang dat ik nu dus meer strooi om als wc te gebruiken dan om daadwerkelijk te gaan liggen en daar heb ik weinig zin in want allspan is duur en dat volume kan mijn mesthoop niet aan.
spatter
Geplaatst: 29-07-15 18:51
iedereen bedankt
om 17.00 is ze ingeslapen, ze was zo vertrokken De laatste foto van vandaag.
Geplaatst: 29-07-15 21:10
Sterkte Spatter... heb in december dezelfde keuze gemaakt om vergelijkbare redenen. Pijnstillers hielpen onvoldoende om de pijn dragelijk te houden en ze verloor haar overwicht terwijl ze altijd de baas was en was daar diep ongelukkig over. Toekomstperspectief zag er slecht uit vanwege IR en omdat ze al allerlei blessures had waardoor ze al 4 jaar slecht liep. Hoe verdrietig het ook was om mijn geliefde 16 jarige merrie te laten gaan, het voelt nog steeds als de juiste keuze.
Ik hoop dat ook jij vrede zult hebben met de beslissing die je genomen hebt.