Karin dat is niet fijn voor de ruin... geen tips helaas
Hier is de paddock ook al wat soppig her en der, maar denk dat dat vooral komt omdat het zo dichtgeslagen is
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Robijntjah schreef:Ons gele zand is nog heerlijk droog![]()
Oh rot zeg. Wij hebben een dekkende ruin in de kudde....
belle_boef schreef:Je zou denken dat als hij de rest van zijn lijf goed warm kan houden het hogerop niet verkrampt en de voet daar baat bij heeft. Normaal zou ik zeggen kwestie van proberen maar deken om is wel vaak deken hele winter om. Back in track heeft wel producten voor de benen. Die kunnen lang om.. wellicht zit daar wat bij
[***] schreef:Bedankt voor alle tips!
Ik ga direct even kijken naar de royal boots. Dekens heb ik genoeg. Eind oktober komt de da ook weer even langs voor een "bloedje" inzake de cushing dus dan kan ik meteen ook even met haar overleggen.
Bedoel je deze?
https://www.agradi.nl/back-on-track-bee ... gL8nvD_BwE
Karin_deB schreef:@Libera, hoe is het bij jou op de IC op het moment? Veel druk van de covid?
@Fangio, waar werk jij?
Hier ook werkzaam op een interne oncologie afdeling als oncologie verpleegkundige. Pittig maar mooi werk!
Hier komt het echt met bakken uit de lucht. Overal plassen en zelfs rillende paarden![]()
En helaas komt nu ook naar voren dat beide merries de ruin nog wel lastig vallen en hij mag dus niet de stal in, of er wel in maar dan zetten ze hem in de hoek en dan durft hij amper adem te halen, laat staan eten.
Best een gedoe met de herfst/winter op komst.
Ik zit er toch aan te denken een extra schuilstal neer te zetten,maar die krengen kosten een vermogen![]()
Jullie tips voor een goedekope optie? Of zelf maken? 3x3 is voldoende.
_Penotti schreef:Ik zou maar wat graag een uurtje of 10 thuiswerk hebben en dat zelf in te delen over de week.
Door mijn NAH is het zo moeilijk om te werken voor de baas. Maar ik ben niet elke dag slecht, zo verschillend.
Autorijden neemt wel direct veel van de belastbaarheid weg, daarom thuis zou geweldig zijn.
Maar dat is ook niet vindbaar.
Eigenlijk vond ik buiten de deur werken wel top.
Zou ik dat met een lage belastbaarheid kunnen vinden, betaald, lijkt me dat echt fijn. Mis toch wel de mensen om me heen, terwijl ik me nooit verveel.