Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superpony schreef:Je kan situaties niet met elkaar vergelijken. Als paarden 24/7/365 een kudde vormen en samen leven, is dat anders. Wij hebben aan 3 kanten hekwerk en ze komen er niet uit. Maar als je omheining niet geweldig is, of je zit aan een drukke weg, wil je toch niet dat ze achter je aan komen.
Die van ons zien het ook niet als we weg gaan, dus we zijn direct uit beeld.
Daarnaast is mijn merrie van 26 en ik wil gewoon niet dat zij over de zeik gaat. Sinds ze 24/7 samen staan, heeft zij meer moeite met achter blijven of apart van elkaar zijn. Ik snap dat en ga niet mijn wil door duwen. Als ik haar pak, neem ik er nog eentje mee. De enige die ik apart meeneem is haar zoon en de shet, maar die malen er iets minder om.
Het moet wel veilig en verantwoord blijven. Ik kan gewoon gaan rijden, naar het bos etc. Maar weet ook mensen waar echt gevaarlijke dingen gebeuren als ze van stal weg rijden alleen......Dan moet je daar wel iets mee doen.
Wij hebben geen paarden die er vandoor gaan of naar huis rennen, zelfs niet als ze elkaar roepen. Maar je moet er niet aan denken als mensen een weg moeten oversteken. Ik zie het teveel mis gaan.
Irene793 schreef:Hebben jullie uitrijmogelijkheden vanaf jullie erf? En zo nee, missen jullie dat dan?
Maartje_M schreef:Dat is balen mentjuh!
Als we straks een trailer hebben, ga ik wel proberen buiten te rijden. Met 5 minuten ben ik bij het bos
Jonique snapt de automatische drinkbak nietZe stopt haar neus er wel in, maar die is natuurlijk zo klein dat ze hem niet raakt en er dus geen water uit komt...
Maartje_M schreef:Dat is balen mentjuh!
Als we straks een trailer hebben, ga ik wel proberen buiten te rijden. Met 5 minuten ben ik bij het bos
Jonique snapt de automatische drinkbak nietZe stopt haar neus er wel in, maar die is natuurlijk zo klein dat ze hem niet raakt en er dus geen water uit komt...