Karin, leuk dat je een buitenrit hebt gemaakt. Een ijslander is echt een hele ervaring he? Zoiets begreep ik laatst van mijn hoefsmid, die heeft sinds kort een ijslander.
Ik vind dat ze groter tonen onder het zadel dan als ze in de wei staan. Maar ik heb er ook een paard van 1.70 naast staan. Maar iedereen heeft zo zijn voorkeuren qua paarden gelukkig.
Succes met het oefenconcours!
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Ach, ik sta voor van alles open maar blijf new forest en freiberger fan. De ijsco kwam op het juiste moment op mijn pad en heeft me heel veel gebracht. Hij mag hier gewoon blijven tot zijn of mijn dood.
Boven verwachting goed, ik dacht dat de galop niks zou worden maar die viel me alles mee. Ben boven in de midden moot geëindigd, met commentaar passend bij een jong paard.
DuoPenotti
Aah super!! Lekker die officiële startkaart aanvragen hoor!
Ik heb vandaag mijn oude stoffige hooi gemengd door de grote hoeveelheden water en modder op mijn track. Nu kan ik er weer door met de kruiwagen. Geluksmomentje van de dag
DuoPenotti
Ja dat had ik dit najaar ook nadat ik veel hooi rechtstreeks had gevoerd op de grond in de wei (klei), maar daar is prachtig gras terug gegroeid, dus ik dacht dat dat het ergste was wat me kon overkomen... Ik kreeg het ook als tip, aangezien ik dus met veel modder zit en nog hooi over heb van vorig jaar dat ik niet meer voer.
Ik heb in ieder geval 1 pad gedaan zodat ik nu iig met de kruiwagen naar achteren kan en ik zie wel wat het doet .
Ik zit ff lekker buiten in het zonnetje, maar ik ruik een kadaver... gadverdamme... maar waar? En wat?