Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ik had al even zitten zoeken en zag die ook. Ze geven een levensduur van meer dan 25 jaar op, maar dat zal onder andere omstandigheden zijn, denk ik. Lehcar schreef:Wat een gaaf topic. Zo veel ideeën! Het wordt tijd dat dit het nieuwe normaal wordt
Alles, maar dan ook echt alles is alweer droog*\o/* Ethelate schreef:[ [url=m/L31t2U.jpg]Afbeelding[/url] ]Ethelate schreef:Hier de rotonde aangeplant, buitenom een haag van rozenbottels. Heeft 4 afslagen en deze afslag is dan met een stukje amandelwilg wat een mooi tunneltje moet worden. Denk niet echt als dichte boog.
In de rotonde staan kastanjebomen dus zomers is dat heerlijk in de schaduw staan.
Post van vorige maand over mijn rotonde
Ook niet van het maaien of strakke borders, hier stond op sommige stukken het gras dus hoger dan de aangeplante haag, maar ik hoop dat het vanzelf goed komt met de haag
Vorige week een trailer vol gesnoeide wilgentakken opgehaald en mee zitten knutselen, hoop dat wat in de grond staat aanslaat en mooi uit gaat lopen
[ [url=m/UuR4rT.jpg]Afbeelding[/url] ]

SafeHaven schreef:Ik zag je foto van de rotonde al eerder en toen vroeg ik me al iets af; wordt het paadje niet super smal straks? Aangezien de amandelwilg nog gaat uitdijen en er nog afrastering langs moet om paardenvraat te voorkomen![]()
Gaat er wel super leuk uit zien straks, heb je ook zo'n zin in de lente?

Ondanks dat de paarden nog niet 24/7 op de track staan is mijn track nog super droog. De track is best wel zwaar belast door machines (kraan en de shofel) en er ligt 1/3 zand in. Door de machines is het zand toch wel dichtgeslibd. Maar er is geen plasje op mn track. Het zand is ook niet blubberig of soppig. Terwijl op de rest van mn land heel veel plassen liggen. Ook denk ik dat ik wel geluk heb dat mijn track tussen de sloten in ligt.
Maandag start de renovatie van de paardenschuur. Die kunnen we 3 mnd niet gebruiken. Ik heb wel een alternatief maar het is een beetje alsof je van een 5 sterren hotel naar een magere 1 ster gaat...
Ik vind het vooral sneu voor mijn oudste paard, die heeft zo'n hekel aan nattigheid, die leeft momenteel in de schuur.