Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lehcar schreef:Wat een gaaf topic. Zo veel ideeën! Het wordt tijd dat dit het nieuwe normaal wordt
Ethelate schreef:[ [url=m/L31t2U.jpg]Afbeelding[/url] ]Ethelate schreef:Hier de rotonde aangeplant, buitenom een haag van rozenbottels. Heeft 4 afslagen en deze afslag is dan met een stukje amandelwilg wat een mooi tunneltje moet worden. Denk niet echt als dichte boog.
In de rotonde staan kastanjebomen dus zomers is dat heerlijk in de schaduw staan.
Post van vorige maand over mijn rotonde
Ook niet van het maaien of strakke borders, hier stond op sommige stukken het gras dus hoger dan de aangeplante haag, maar ik hoop dat het vanzelf goed komt met de haag
Vorige week een trailer vol gesnoeide wilgentakken opgehaald en mee zitten knutselen, hoop dat wat in de grond staat aanslaat en mooi uit gaat lopen
[ [url=m/UuR4rT.jpg]Afbeelding[/url] ]
SafeHaven schreef:Ik zag je foto van de rotonde al eerder en toen vroeg ik me al iets af; wordt het paadje niet super smal straks? Aangezien de amandelwilg nog gaat uitdijen en er nog afrastering langs moet om paardenvraat te voorkomen![]()
Gaat er wel super leuk uit zien straks, heb je ook zo'n zin in de lente?