Bij mij trekt de grote de achterlijke bekken (is gewoon een spelletje geworden onderhand; draai ik me met mijn rug naar haar toe om, staat ze smoelen te trekken, spring ik ineens om, staat ze er als een heilig boontje bij en dat gaat zo steeds door.
)En mijn oh zo charming paasei, die schraapt idd. Moet ik altijd 1x UHH! zeggen en dan is het weer over, maar iedere dag is het wel raak, zodra ik naar de voerbakken loop....
. Ik was al weg en ben toen nog even terug gelopen voor wat boterhammetje die ik nog voor ze had. In het donker zag ik haar niet staan. En toen ik riep kwam ze achterwaart de drive inn uitlopen. Dus dat zit helemaal goed. Ik vind haar ook weer wat actiever, ook tegenover de anderen. Ze krijgt weer meer energie. En ik maar denken dat het aan haar gebitje lag. maar zo gaat het denk ik prima. Hoop dat de kilo's straks ook weer op haar lijfje te zien zijn.

Ik dacht zelf geultje graven worteldoek erin buist erin split of iets erin en worteldoek dicht klappen. En dan alles afdekken.