Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cheybinky schreef:Ik lees nog altijd mee maar reageer niet zo zelden... willen jullie eens meedenken?
Wij gaan in Juli 2 weken op vakantie met onze pony's. Deze staan normaal aan huis op een paddock/kleine track systeem.
Nu wil ik opzoek naar iemand die wilt oppassen in ons huis, op de kat en 1maal per dag de vijver wilt voeren. Diegene zou eventueel ook paarden mogen meebrengen, én er zo dus zelf een vakantie van maken.
Enig idee hoe ik dit kan vinden?
boemel schreef:cheybinky schreef:Ik lees nog altijd mee maar reageer niet zo zelden... willen jullie eens meedenken?
Wij gaan in Juli 2 weken op vakantie met onze pony's. Deze staan normaal aan huis op een paddock/kleine track systeem.
Nu wil ik opzoek naar iemand die wilt oppassen in ons huis, op de kat en 1maal per dag de vijver wilt voeren. Diegene zou eventueel ook paarden mogen meebrengen, én er zo dus zelf een vakantie van maken.
Enig idee hoe ik dit kan vinden?
Hier zijn Facebook pagina,s voor: huizenruil vakantie en paardenoppas aan huis onder andere.
Ook loopt er nog ergens een Bokt topic over voor woningruil of vakantieoppas.