Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lynn_Nikita schreef:@art, Voor 1500 kun je misschien een leuke draver oid vinden maar een echt leerpaard niet. Nu heb je al 2 goedkopere groene pony`s waar je met beide de nodige problemen hebt. Dan zou ik extra opletten dat je niet impulsief een 3e aanschaft. Ook kosten 3 paarden een hoop tijd.
Warm water lijkt mij erg luxe maar ga ik niet aanleggen, teveel werk met aanleggen ten opzichte van de keren dat ik het nodig ga hebben
Mocht het een keer echt nodig zijn dan leg ik wel een tuinslang vanuit huis

.
Je kindje is er ook al gek op zo te zien? 
vertel
haha.
hier in Brabant hebben ze het grapje: het staat in de wei en heeft een ketting om. Een shetland Sjonnie
) en een uil, dus op zich weinig last van muizen al zie ik er soms in de wei nog wel eens eentje rondrennen...
Hij is zo'n goedzak) en gister ons eerste buitenritje samen. De eerste keer in de bak rijden moet nog komen

Cheetah is mijn crimineel, op papier Cheetah G.
En Elevada el Bayo blijft ook gewoon Elevada. Dus Heikant's Jonique moet dan maar Jonique worden. Ze hebben toch allemaal hun bijnamen (Ietje/Sukkel en Vaad/Lellebel
)