Wat fijn spatter! Dat hadden ze bij mij 4 zomers geleden ook wel mogen doen. Wist zelfs niet eens dat zoiets bestond. Maar zal wel heerlijk zijn dat je nu niet meer op moet passen met water.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
fijne broeken, zitten veel mooier dan bijvoorbeeld een wrangler en een stuk betaalbaarder. En voor mij een groot voordeel: gewoon leverbaar in lengtemaat 30
heerlijk als je een broek niet eerst in hoeft te korten. Verder heb ik ook een heerlijke softshell jas van datzelfde merk, verder draag ik veel fleece.
Wat ie eigenlijk kwam doen met die halsters, zij waren namelijk veel te druk met gras eten! Heerlijk de paarden aan huis.
Ik denk dat nat kunnen maken ook wel fijn is ivm de jeuk die gips soms kan geven. Het word natuurlijk ook gewoon vies.
Ik heb samen met mijn moeder 3 truien en 3 shirts besteld. Zal ze tezijnertijd even showen. Van papa kreeg ik.... Een kliko!
Precies wat een meisje wil voor haar 22e verjaardag.
Vriendlief gaat er een slowfeeder van maken. En van mijn vriend kreeg ik... Een mooie grote kruiwagen.

en helemaal omdat we voorlopig ins spaarvarkentje nog niet genoeg vetgemest hebben

wel een heel kwaliteitsvol beestje maar uit showlijnen dus de fokkers waren er niet veel mee..