Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maartje_M schreef:Wordt mooi Utopia!

Jade schreef:malenka, dankjewel voor de tip van heg en landschap, er is net een nieuwe bomenplant actie begonnen. Heb een aantal bomen & struiken aangevraagd, ben heel benieuwd!
utopia: wat een hoeveelheid, je kan weer lekker aan de slag
Maartje_M schreef:Hier ook regen vannacht!
We zijn nu aan het kijken wat we nog meer op het erf willen. In de paddock kan ik makkelijk meters kwijt. Ik zit nu te kijken naar hazelaar, eenstijige meidoorn, beuk en zomerlinde om een haag te maken rondom de track. Dan wil ik roosjes uit eigen kweek daar tussendoor zetten. Iemand nog andere tips om daar tussen te gooien?
Dus even besproken waar de erfgrens eigenlijk zit
En of zij mee wilden denken met hoe/waar we het beste konden gaan bouwen. Toen begon hij ook zelf over een boom, die er niet meer zo heel denderend uitziet... en die met een pak sneeuw op z'n top het misschien nog wel 's zou kunnen begeven, óp het stalletje of omheining... of paard
Dus, 2 dagen later stond buurman daar, met een andere buurman, en hebben ze de boom vakkundig omgehaald
In een kwartier tijd was er geen teken meer van dat er ooit een boom heeft gestaan

8mm gevallen gisteren!
Hij had koeien, maar nu niet meer. En de andere overburen hebben een enorm bedrijf, boomkwekerij, en daar mogen we altijd trekkers, shovels, whatever van lenen om ons leven makkelijker te maken
Echt fantastisch
En soort van naast ons zit een jong gezin met 2 jonge kinderen, die heel graag bij de paarden komen kijken
Die zitten een beetje in hetzelfde 'traject' als wij, alleen heeft hij zelf schaapjes
Maar die zijn ook aan het verbouwen en z'n weide mooi aan het maken met boompjes/heggetjes enzo, dus wij halen veel inspiratie bij elkaar vandaan

misschien maar 's gewoon tijd voor máken, want deze buren zijn inderdaad echt goud waard..