Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
madamX schreef:Animal star ging failliet en maakte een doorstart onder de naam... strovan.
Zoals ik al eerder zei; het product is al heel lang bekent, maar wat een boer niet kent vreet ie niet dus duurt het onwijs lang voordat 'paardenland' het echt gaat gebruiken.
toptoys schreef:paars schreef:Misschien leuk om te weten: ik vond in een oude agenda terug dat mijn oude paard er in 1998! al op heeft gestaan. Het heette toen Animal Star. Stond uitgebreide beschrijving op de zak. Die heb ik niet bewaard. Maar ik herinner me nu wel dat het van 100%Tarwestro was gemaakt, en gehakseld, geperst en verhit zodat er geen bacteriën inzaten en schimmels. Ze was toen allergisch voor stro. En dit ging prima. Kostte toen 142,50 (guldens natuurlijk) voor 10 zakken. Kon ik ophalen bij de mestboer, die verkocht het toen!
Ik haalde het vroeger altijd in Waarland bij Kroon. Ik baalde ontzettend dat ze er toen mee gestopt waren. Vandaar zijn we toen op vlas over gegaan, nu gelukkig alweer een tijd op de korrels
laaauwrah schreef:zijn er verdelers in oost-vlaanderen in de buurt van Wetteren?
ik vrees dat het met een vlasstal echt niet meer te doen is met m'n ruin! Elke dag wel 3 kruiwagens vieze nattigheid eruit halen. Geen idee wat meneer doet tijdens de nacht maar man wat een zooitje. (Ponylief daarentegen is een engeltje en een droom op stal)
komt me erg duur uit op deze manier. Maar als ik te ver moet rijden voor strokorrels zal dat ook geen optie zijn ivm benzinekosten.
Betaal nu €5.90 voor een pak vlas.