Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Arabesk schreef:als pensionklanten er niet om vragen, gaan ze ze niet bouwen. Vragen ze er wel om, en pensionstaleigenaar bouwt ze niet, loopt hij kans om klanten te verliezen.
Zo simpel is marktwerking
Cer schreef:Dat ligt er maar helemaal aan hoe het in de omgeving is qua stallen. Als je verder niks hebt om naartoe te gaan, wint de stalhouder toch
Cer schreef:Dat ligt er maar helemaal aan hoe het in de omgeving is qua stallen. Als je verder niks hebt om naartoe te gaan, wint de stalhouder toch
katiavl schreef:Heb zelfs nog nooit een manege zonder weidegang gezien,
) in hun directe omgeving. Eentje wel, maar de eigenaresse vindt de grond te duur. Ik zal er mijn paard niet willen hebben.
LDRD schreef:Eigenlijk is het verbazingwekkend dat er wel volop discussie over de bio-industrie is, maar dat het als volkomen normaal en onoverkomelijk wordt gezien dat een deel van de paarden 23 uur per dag staan opgesloten in 3x3 en vervolgens een uurtje per dag naar de pijpen van een ruiter mogen dansen.
katiavl schreef:Discussie bio industrie en paardenwereld vind ik eigelijk niet van toepassing, en je kan het ook niet vergelijken twee verschillende werelden.

.

LDRD schreef:Ik stel ook niet dat paardenhouderij gelijk staat aan bio-industrie, maar dat het gek is dat we bio-industrie eigenlijk met z'n allen not done vinden, terwijl paarden die never op de wei komen vinden de meesten wel acceptabel.
En hij is perfect gelukkig, rond
, en geen stalondeugden *klopt ook af*
katiavl schreef:Ik heb een stalpaard, hij heeft vrije wei toegang dus uitloop en een grote stal, die hij deelt met enkele andere pony's twee dexters, en een paar schaapjes en een kip.
Maar toch wil die merendeels van de dag in de stal staan, als het regent is hij vliegensvlug binnen. Heb al één keer de toegang geblokkeerd maar dat vond ik toch niets. Wilt meneer binnenstaan mag die datEn hij is perfect gelukkig, rond
, en geen stalondeugden *klopt ook af*