Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

IKbenEllen schreef:Volgens mij was dat een grapje, van dat zingen (toch?????)
Nu blijkt dat je gewoon als publieke doos met de rechtsgang kan bemoeien.
, heb het trouwens wel van een rechtenstudent) Dus een beetje onprofessioneel. Maar goed, dat doet er niet toe, als ze op was komen dagen had ze zich kunnen verdedigen en was het waarschijnlijk ook niet voorgevallen! Hoe meer de rechter van zulke verhalen gehoord heeft, hoe slechter voor xx, des te beter voor ons!!!
Trouwens, wel een leuk verslag!!
)
) En je zou dan veroordeeld worden omdat je geen advocaat had, zou het niet eerlijk zijn. Alleen beetje jammer dat de verkeerden ook van deze regeling gebruik kunnen maken om het weer uit te stellen. Maakt niet uit hoor, is pas de 5de keer..

Leo_American schreef:Tijd voor een pauze in de Dak musical?
Citaat:Maar aan de manier van schrijven kan ik opmaken dat je er een positief gevoel aan over hebt gehouden.
Citaat:(is er al verbetering?)
Citaat:Ik neem aan dat je telefoonnummers uitgewisseld hebt met die andere mensen, zodat jullie elkaar op de hoogte kunnen houden?

MSQuincyTE schreef:En dat mens leest hier dus gewoon mee?
MSQuincyTE schreef:Straks komt ze met advocaat nummer 20 aan zetten of zo

(of ben ik nou heel erg gemeen?
) 
pharagirlke schreef:ik bewonder je humor ook rivano, dat je het zo goed op neemt! Respect voor je!
Ik hoop dat ze de volgende keer wel op daagt. Anders gaan we haar toch met heel bokt daarheen halen?![]()
![]()
(of ben ik nou heel erg gemeen?
)