Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LiinDseyy

Re: Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:13

Echt super wat je hebt gedaan!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 13:14

IKbenEllen schreef:
Volgens mij was dat een grapje, van dat zingen (toch?????)

Ja, was een grapje.
Dat was als script voor 'Dak de Musical'.

Ik kan helemaal niet zingen...
Dus moet de rest het maar doen. Knipoog

Geen idee hoelang ze vol kan houden om niet te komen. Best lang denk ik... En ze heeft het ook al lang volgehouden. Alleen nu voor het eerst dat de "advocaat afzegging" in de avond voor de rechtszaak kwam. De advocaat zei dat hij de avond ervoor om half 8 gebeld werd.

Ik had meer verwacht van de rechter.
Zoiets is toch 'minachting' van de rechtsgang.

Volgende keer zal ik het haar vragen. Haha! Nu blijkt dat je gewoon als publieke doos met de rechtsgang kan bemoeien.
Ben wel benieuwd of dat ook normaal is in Nederland/Duitsland. Of dat het was omdat er geen tegenpartij was, of omdat de rechter het toestond omdat ze pissed was voor niets haar toga aangetrokken te hebben.
Weet iemand dat?

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:45

Nee dit mag officieel niet, je moet een schriftelijke brief maken daarvoor (voor zover ik weet, ben geen rechtenstudent ;), heb het trouwens wel van een rechtenstudent) Dus een beetje onprofessioneel. Maar goed, dat doet er niet toe, als ze op was komen dagen had ze zich kunnen verdedigen en was het waarschijnlijk ook niet voorgevallen! Hoe meer de rechter van zulke verhalen gehoord heeft, hoe slechter voor xx, des te beter voor ons!!!

Jammer dat ze niet is komen opdagen, ik ben wel benieuwd hoevaak ze dit kunstje mag flikken!!

Echt heel jammer ook dat ze meeleest, ik had graag sappige details gelezen :P Trouwens, wel een leuk verslag!!
Laatst bijgewerkt door Coby op 01-02-16 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd uit bericht.

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 14:04

wat een verassing weer.. Erg jammer dat ze er niet was! (had graag wilde kick some but verhalen gehoord:P hahaha

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 14:30

Sorry maar ik heb in een deuk gelegen over de manier waarop je dit verhaal weer gebracht hebt. Geweldig.

Terwijl het eigenlijk niet echt om te lachen is natuurlijk. Ik zal eens kijken, maar misschien ga ik de volgende rechtzaak wel met je mee als tolk. Dan komen mijn 5 jaar duitsland toch nog van pas. Tenminste als je dat fijn vindt

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 14:31

Jeeeej, eindelijk verslag. Was ook zo beniewd!!!

En je hebt nu ook een tolk........ (ijsklontje)

Ben blij om te lezen dat het je niet helemaal teleurgesteld heeft! Geloof dat je al wel had verwacht, dat ZIJ niet zou komen opdagen, dus een hele erge grote teleurstelling was dat niet, of wel?
Wanneer is de volgende rechtszaak, of is die datum nog niet bekend, of heb ik daar nou gewoon overheen gelezen?
Dit geeft wel een beetje hoop, toch?!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 14:53

Ja hoor, iedereen is welkom. (is tenslotte een open zitting Haha! )
En vooral degene die duits kunnen....

Ik was niet echt teleurgesteld, had niets anders verwacht. Ging er eigenlijk vanuit dat het weeeeer afgezegd zou worden, dus had zelfs pas op de laatste dag mijn treinkaartje gekocht.

Nieuwe datum is nog niet bekend. Wel de datum waarop alleen de advocaten komen. En dan bepalen ze ook een nieuwe zittingsdatum. En begint het circus opnieuw!

Ben wel benieuwd wat de regels zijn. Als het namelijk niet jouw schuld is dat je advocaat je niet meer vertegenwoordigd (maar dat zal hier niet het geval zijn Knipoog ) En je zou dan veroordeeld worden omdat je geen advocaat had, zou het niet eerlijk zijn. Alleen beetje jammer dat de verkeerden ook van deze regeling gebruik kunnen maken om het weer uit te stellen. Maakt niet uit hoor, is pas de 5de keer..

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:21

Nou eigelijk leek het me al te mooi om waar te zijn, xxx komt opdagen, krijgt natuurlijk ongelijk, schadevergoeding en Dakje voor jou, klaar. Gelukkig ben je toch weer een stapje verder gekomen (zo begrijp ik een beetje uit je verhaal) en is Mandy zo stom geweest om niet te komen, wat de zaak natuurlijk alleen maar gunstiger maakt voor jullie als gedupeerden.
Goh, ik kan er nog niet over uit, wat een doos. En ook lekker minachtend om niet op te komen draven, vooral tegenover de gedupeerden. Eigenlijk zegt ze hiermee dat het haar allemaal aan haar reet zal roesten (voor de bokt-censuur: aan haar derriere zal oxideren). Nouja je krijgt haar wel. Uiteindelijk. Aaan het eind van die mega-lange musical :D
Laatst bijgewerkt door Coby op 01-02-16 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:49

ik heb zo mijn vermoeden dat ze pas bij advocaat nummer honderdmiljoen tweehonderd vierentachtig komt opdagen.... of zou het bij nummer honderdmiljoen tweehonderd vijfentachtig zijn?
Als ze dan nog wel bestaat Tong uitsteken
Pfoe zeg waar haalt ze het lef en de ideëen toch vandaan!

Ook leuk voor het script: ze wordt geholpen door een top crimineel die al vanaf jongs af aan aan het hoofd staat van de wereldlijke maffia.

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:58

Zou ze een suikeroom Osama hebben? Clown

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:41

Tijd voor een pauze in de Dak musical? Haha!

Wel jammer dat ze niet is komen opdagen zeg! En helemaal jammer dat je niet alles nu aan ons kan vertellen haha.

Maar aan de manier van schrijven kan ik opmaken dat je er een positief gevoel aan over hebt gehouden. Ik hoop dat Dak er ook een positief gevoel aan over houdt en beter gaat lopen en zn humeur wat verbeterd. Misschien had hij ook wel wat last van de stress.. (is er al verbetering?)

Dit beloofd wat voor de volgende keer als ze er wel is! Hopelijk sta je dan ook te springen van blijdschap, heb je je centen terug en is Dakkie helemaal van jou!

Tijd voor het tweede deel van Dak the musical!

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 17:23

Jeetje dat mens is zo verschrikkelijk onbeschoft, ik hoop echt dat ze een mega straf krijgt, want zulke personen moeten gestopt worden Boos!

Ik neem aan dat je telefoonnummers uitgewisseld hebt met die andere mensen, zodat jullie elkaar op de hoogte kunnen houden?

En als laatste, hoe is het met Dak zelf? Gaat het al beter?

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 20:12

Leo_American schreef:
Tijd voor een pauze in de Dak musical?

De intro is nu voorbij. De muscical begint nu pas! Haha! Haha!

Citaat:
Maar aan de manier van schrijven kan ik opmaken dat je er een positief gevoel aan over hebt gehouden.

Ja, eigenlijk wel. Vooral omdat het een leuke dag was hoe gek het ook klinkt. (en hoe zenuwachtig ik ook was)
Wat ik nog helemaal vergeten te vertellen was: Op de heenweg zat ik in de taxi van station naar rechtbank komt er opeens een Audi TT naast ons rijden met als nummerbord: D*AK*111
Ik heb meteen mijn GSM gepakt en een foto gemaakt. Moet hem nog naar mijn computer zetten, maar ben bang dat hij te onscherp is. Die camera is bijna aan het overlijden, en dan in een rijdende auto een andere rijdende auto fotograferen...
Maar ik was wel helemaal overtuigd van bovenaardse krachten.. Als de foto gelukt is plaats ik hem.

Citaat:
(is er al verbetering?)

In zijn lopen, een miniem beetje.
Zijn humeur wel ietsje. Hij is nu weer als van ouds ADHD vervelend en drammerig, en moeilijk aan het doen. Moet weer goed oppassen dat hij me niet fijndrukt en in dat hyperactieve gedoe niet op mijn tenen gaat staan. (Lees: Flink stampt) Maar dat is altijd beter dan dat boze en verdrietige.

Citaat:
Ik neem aan dat je telefoonnummers uitgewisseld hebt met die andere mensen, zodat jullie elkaar op de hoogte kunnen houden?

Ik kan weer op vakantie! Heb er weer adressen bij... Hihi.
En 2 business cards.
Moet er zelf de volgende keer ook wat meenemen.

Er stond nergens dat je NIET mocht fotograferen in die rechtbank. Dus de volgende keer zal ik ook fotos maken van die zaal. Ter illustratie.
(en voor het storyboard)

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:48

Zo dat is weer een heel lang verhaal.
Ik had al zo n gevoel dat ze toch niet zou komen en dat ze in dit topic zat.Ik snap niet dat mensen zo kunnen zijn zoals haar.Ik hoop echt zo voor je dat je het gaat winnen en dan er gerechtigheid komt.Je hebt het verdiend meid je vecht ervoor en Dak verdient lekker rust.
Fijn dat er een klein beetje verbetering in Dak zit ik hoop dat het nu weer bergopwaarts gaat.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 21:00

fijn dat het met Dak weer wat beter gaat. wel balen dat ze er niet was, maar aan de andere kant misschien juist maar goed... tot de volgende zitting!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 22:14

En dat mens leest hier dus gewoon mee?
Straks komt ze met advocaat nummer 20 aan zetten of zo

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 22:30

MSQuincyTE schreef:
En dat mens leest hier dus gewoon mee?

Mijn duitse advocaat kan geen nederlands EN geen engels.
En zij leest vrolijk mee. Die hebben vast niet bij elkaar op school gezeten..

MSQuincyTE schreef:
Straks komt ze met advocaat nummer 20 aan zetten of zo

Straks moet ik nog vanuit het bejaardentehuis met de trein 4x per jaar op en neer...
Nee? Weer geen advocaat?
Kom ik volgende keer gewoon weer.
Rollator mee en hup op naar zitting nummer 23.875!
Ik zal de volgende keer kijken of het een beetje rollator-vriendelijk is dat gebouw.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 22:35

Inderdaad gewoon door blijven gaan tot dat ze op een dag wel op komt dagen (hopelijk)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 22:35

Rivano ,ik bewonder je humor.
Ik denk dat ik al lichtjes geirriteerd zou zijn geraakt Hamer
Ik hoop dat ze goed verstaanbaar nederlands kan lezen .

Wat een TAKKE WIJF is die M.R

Wens Dak veel beterschap Lovers

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 22:56

ik bewonder je humor ook rivano, dat je het zo goed op neemt! Respect voor je! :)

Ik vreesde al dat xx mee las nadat je de eerste keer zei dat iemand informatie doorspeelde. Mijn eerste reactie was echt van 'ohjee....die iemand zou mandy wel eens kunnen zijn!' helemaal toen die 'positieve' persoon hier nog eens poste!

Ik hoop dat ze de volgende keer wel op daagt. Anders gaan we haar toch met heel bokt daarheen halen? :D :D :D (of ben ik nou heel erg gemeen? O:) )
Laatst bijgewerkt door Coby op 01-02-16 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 23:14

pharagirlke schreef:
ik bewonder je humor ook rivano, dat je het zo goed op neemt! Respect voor je! Lachen

Ik hoop dat ze de volgende keer wel op daagt. Anders gaan we haar toch met heel bokt daarheen halen? Haha! Haha! Haha! (of ben ik nou heel erg gemeen? Schijnheilig )

eens met beiden! en nee je bent niet gemeen. die ***** moet maar gewoon aanvaarden dat ze de peer is, en op komen dagen.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 23:15

Ik baalde echt dat ik niet mee kan. Heb ook wel een hele slechte werkdag gehad eerlijk gezecht. En ja dat die muts niet komt opdagen??? Daar heb ik niet veel over te zeggen, had het eerlijk gezecht wel verwacht.

Hoe dom ben ik toen geweest om in dat verhaaltje van haar te trappen over baron. Sjeez wat kan die achterbakse trut goed liegen zeg.. En wat was ik dom bezig.

Eerlijk gezecht toen je mij het eerste prive bericht stuurde Rivano, Ik dacht echt van wat is dit.. Je moest eens weten wat voorn raar gevoel er door me heen ging, en dan om even eerlijk te zijn dat ik nog van plan was een andere palomino merrie van haar te kopen, omdat ik wou gaan fokken met de kinsky's (tsjah een droom van de toen 17 jarige)

Blij dat ik dat niet gedaan heb.

De volgende zitting is gesloten? Weet je ook waneer er weer een open zitting is? als die uberhaupt nog komt? Dan hou ik er dus rekening mee en kan ik makkelijk vrij nemen van mijn werk.

Dit keer lukte me het niet omdat ik pas net ben begonnen met een nieuwe baan, ik baalde wel.. helemaal als ik dit verslag zo trug lees..

Of ik een gedupeerde van der ben? Ik weet het niet, zit er iig heel erg mee dat ze me heeft voorgelogen, en ik die informatie over baron door heb vestrekt.

Verder ik sta volledig achter je, ben blij dat het weer iets beter gaat met dak.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 23:18

ik denk dat de rechtbank ook niet erg blij is met haar, het steeds wisselen van advocaten zullen zij ook wel te horen krijgen, dus dat pleit niet erg voor d'r.

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 06:22

@navidad de datum voor de volgende openzitting wordt vastgelegd op die geslotenzitting

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 09:27

Maar kunnen de mods niet even een ip check doen dan van xxx? Dan kunnen ze toch achter haar server komen?
En haar server heeft dan toch haar adresgegevens?

Alhoewel, tis natuurlijk wel Mandy...
Laatst bijgewerkt door Coby op 01-02-16 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt