Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voer dus voor alle 3 ongeveer €200,- pm. Daar komen nog mestonderzoek / wormenkuur, hoefsmid, 1 paard entingen enzo bij.
Wel een superfijne plek, de paddocks liggen daar super! Hij krijgt s'avonds nog een dikke hooinet, mensen doen er totaal niet moeilijk over. De stal vanwaar ik kwam was het continue een gevecht om hooi te krijgen. Ik ben wel blij maar zal toch blij zijn als ik het zelf terug allemaal in handen heb, het is toch een beetje loslaten. Pony zal ook blij zijn met 24/7 buiten, hij moest toch even wennen aan de nachten op stal.
zou ik me hier ook mogen melden?
Stiekem las ik al vanaf het begin mee. Veel dingen herken ik, maar sommige ook totaal niet. Af en toe wat plaatsen is ook leuk, dus dan toch maar even voorstellen .
en in mijn regio is dat echt mazzel hebben.
Heb dat ook aan de straatkant van mijn poort liggen. Intussen is er alweer flink gras overheen gegroeid maar de stevigheid blijft.
Nadien ook nog 2 stallen gemest en dagportie hooi voorzien en voer gehaald in de winkel. Kom je thuis, ben je klaar om naar werk te gaan... trekt het open en komt de zon erdoor