Heleennn schreef:Mooi Sharon, wat blinkt die mooi!
Snorremans, ik ben echt fan fan mooi getoiletteerde bonte paardenZeker deze, heeft zo'n mooie dikke staart!
Dankjewel! Mijn pony is een tinker dus vandaar zijn dikke staart! Die mag hij houden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Heleennn schreef:Ja onze tinker heeft ook zo'n dikke staart maar is een merrie dus hangt echt steeds vol stinkende pisEcht een RAMP... En om over de mestvlekken nog maar te zwijgen. Die staart kan je zo vaak wassen als je wil natuurlijk maar van de vacht blijven hier liever zoveel mogelijk af ivm de laag huidvet en vaak op de weide staan...
miss_lizje schreef:Paard was heel vervelend met vlechten waardoor het er niet helemaal goed in zat, ook nog heel ondeugend met de shoot.
Maar de eerste voorproefje ziet er in iedergeval ondanks het dramavlechten goed uit!![]()
[ Afbeelding ]
miss_lizje schreef:Een blooper van de fotoshoot.
Heb je je paard helemaal al dan niet met wat dwang in de knotten en helemaal opgepoetst, denkt paard alleen maar aan gras natuurlijk. Elke keer hoofd naar beneden trekken richting het gras en ik elke keer maar dat hoofd weer omhoog halen. Tot dat ik de spreekwoordelijke middelvinger kreeg van Gentle en hij met de volgende oplossing kwam...
![]()
[ Afbeelding ]
Maar ag, hij glom wel en was daarna niet groen gelukkig
Renske_W schreef:Jeetje Peelie wat een manen!![]()
Ik hoop dat mijn haf dat ook krijgt, maar vrees er voor.
Peelie schreef:Renske_W schreef:Jeetje Peelie wat een manen!![]()
Ik hoop dat mijn haf dat ook krijgt, maar vrees er voor.
Het is heel mooi, maar ook bloed onhandig. Ik kan het eigenlijk niet los laten hangen, want het komt overal. In Nash zijn gezicht (hij eet het op, wat nog veel lelijker is.), in mijn gezicht, om de teugels, onder het zadel, tussen mijn bovenbeen en hetzweetblad, onder mn billen enz enz enz.
Dus leuk voor foto's, maar over het algemeen.... Zou ik het soms sportcoupe kort willen knippen, zo onhandig is het.
Nu ook met die vlechten. Stap en draf is niet zo'n probleem onder het zadel. Maar bij de galop gaat die vlechten ook alle kanten op. En vooral de voorste vlecht slaat Nash dan met regelmaat in zijn gezicht. Dat komt de aanleuning niet ten goede.