De onderste foto's zijn van mei. De bovenste van vandaag.

Edit: de bovenste foto is van vandaag. De foto's met zweet plekken zijn van 2 maanden terug. De onderste van mei.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ohjajoh6 schreef:Wens de eigenaresse maar heel veel sterkte van mij. Ik schrik best van die foto's.
DubbelDun schreef:Arm dier. Ik heb geen idee of het pijn doet, maar áls er nog iets aan te doen is zal het zeker flink pijn gaan doen.
Overigens vind ik de mei-situatie al dusdanig dat ik daar niet mee gewacht zou hebben.
Hier de spijkerbroek ook verruild voor het 3-delig grijs
zit ongeveer 20 jaar verschil tussen ons(ik 43). Maar ze is wel mijn vriendinnetje
spatter schreef:Phoe, dat ziet er niet fijn uit![]()
En als ik dan het zweet zie , dus hoe de riemen van het hoofdstel zitten, zit het helemaal niet lekker
)
Wij zijn net ook flink natgeregend; echt tot op m'n onderbroek (bleek toen ik mijn spijkerbroek van m'n benen had gepeld)
[***] schreef:Effe een vraag; wat doen jullie met hooi dat nat is geworden van de regen? Geven jullie dat de volgende dag weer of gooien jullie het weg?
Het zit bij ons in netten en het is redelijk nat, maar er zit ook nog wel wat in. Vind weggooien zonde.....

Elsa had er ook een op een rotplek, onder haar kaak zeg maar precies waar het ringetje wat aan je halster zit om het halstertouw vast te maken zit. 
heeft even geduurd voor het goed genezen was maar nu zie je er niets meer van. Al vrees ik wel voor dat het terugkomt en zeker nu met die dikke wintervacht is het toch lastiger zoiets goed in de gaten te houden of te ontdekken....
heb al gedoucht maar heb het nog koud... Moet nog gaan uitmesten maar zie er zo tegenop weer die kou in te gaan
nog maar even een kopje thee en dan maar gewoon gaan haha

kristelhans schreef:Wij hebben een Oostenrijkse tegelkachel. Absurd lelijk ding maar ben 'm intussen toch mooi van lelijkheid gaan vinden en met 5 blokjes hout is ie 24 uur warm! Verwarmt de elementen in je kamer ook en geen droge lucht, zo fijn!Duurt een uur of 2 voor ie goed warm is (nu dus) en dan heb je de hele avond en morgenochtend/deel van de middag nog een warme kamer. Oh ja, hij is groen.