De onderste foto's zijn van mei. De bovenste van vandaag.

Edit: de bovenste foto is van vandaag. De foto's met zweet plekken zijn van 2 maanden terug. De onderste van mei.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ohjajoh6 schreef:Wens de eigenaresse maar heel veel sterkte van mij. Ik schrik best van die foto's.
DubbelDun schreef:Arm dier. Ik heb geen idee of het pijn doet, maar áls er nog iets aan te doen is zal het zeker flink pijn gaan doen.
Overigens vind ik de mei-situatie al dusdanig dat ik daar niet mee gewacht zou hebben.
Hier de spijkerbroek ook verruild voor het 3-delig grijs
spatter schreef:Phoe, dat ziet er niet fijn uit![]()
En als ik dan het zweet zie , dus hoe de riemen van het hoofdstel zitten, zit het helemaal niet lekker
[***] schreef:Effe een vraag; wat doen jullie met hooi dat nat is geworden van de regen? Geven jullie dat de volgende dag weer of gooien jullie het weg?
Het zit bij ons in netten en het is redelijk nat, maar er zit ook nog wel wat in. Vind weggooien zonde.....
kristelhans schreef:Wij hebben een Oostenrijkse tegelkachel. Absurd lelijk ding maar ben 'm intussen toch mooi van lelijkheid gaan vinden en met 5 blokjes hout is ie 24 uur warm! Verwarmt de elementen in je kamer ook en geen droge lucht, zo fijn!Duurt een uur of 2 voor ie goed warm is (nu dus) en dan heb je de hele avond en morgenochtend/deel van de middag nog een warme kamer. Oh ja, hij is groen.