Nessa schreef:Ik ga ook eens zoeken. Wel 1 rooster gevonden, maar ver weg.
Ik ga het in de gaten houden!
Dat mag niet. Want jij zit in mijn regio...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce B schreef:Heerlijk zo'n grote inloopstal. Maar waarom zou je een zandbodem nog extra opstrooien? Alleen uitmesten is dan toch veel makkelijker en geeft veel minder afval? Of desnoods alleen een hoekje opstrooien en de rest gewoon zand laten.
Fabster schreef:Degene met het idee van de roosters is wat mij betreft nobelprijswaardig, hoor! Wat een feest! Ik speur internet af om de hele boel te 'bestraten'. Echt zó fijn!
Volgens mij kun je ook gewoon looproosters gebruiken. Met van die vierkantjes. Die ga ik ook nog proberen. Die zijn makkelijker te krijgen en in meer maten. Maar ik ben er zó blij mee! Eindelijk een goede en makkelijke oplossing voor de blub!
Maartje1990 schreef:Fabstwr: dat lijkt me neit want het is juist omdat op dat punt veel gelopen wordt. Alles daarbuiten wordt minder belopen
Fabster schreef:Maartje1990 schreef:Fabstwr: dat lijkt me neit want het is juist omdat op dat punt veel gelopen wordt. Alles daarbuiten wordt minder belopen
Ik snap m niet. Bedoel je dat er bij het rooster juist wel blubber komt, omdat ze daar lopen? Maar de druk wordt dus verdeeld, de modder is onder het rooster en de voetjes van de paarden blijven mooi droog. Dat zie ik tenminste hier gebeuren.
Wesco schreef:Word dat niet glad?
Fabster schreef:Dat is bij mij niet. Want ze moeten daar ook weer de bestrating op. En het water loopt de bestrating af. Dus daar ontstaat modder.