Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jannepauli schreef:Daar snap ik dus helemaal niks van... als Trekruiter de hele week niks aan zijn stallen doet.. hoe kan dat nou? Ik zou tekenen voor zulke bedjes..
Ter vergelijking mijn kruitje met die van Trekuiter:
http://i62.photobucket.com/albums/h116/ ... C01759.jpg
jennyk schreef:Ik ben benieuwd of dat idd zo is, want dan zou ik ze ook nog een keer kunnen proberen.Top had nieuwe korrels, 15kg zakken, netzo merkloos als de andere....
Er was nu een stofje aan toegevoegd zei hij want de andere werd van gegeten en dat zou nu niet meer zo zijn.
okido schreef:Hoi Imker
wat voor merk is het merkloos en waar kun je deze kopen?
stuur me anders een pm
jennyk schreef:nee ook nu geeft ie geen enkele verdere info!
Dus ik weet ook niet wat eraan toegevoegd is.
geerke schreef:jee,dan mag je blij zijn dat je nederland woont.....ik heb laatst een pak vlas gekocht voor 16 euro!!!
de krullen waren op...en dan moet je toch wat...
POLLO schreef:tjee wat een prijzen toch!
Ik heb nog stro van 1,50 een klein baaltje. Daar heb ik wel geluk mee gehad dit jaar.
india schreef:POLLO schreef:tjee wat een prijzen toch!
Ik heb nog stro van 1,50 een klein baaltje. Daar heb ik wel geluk mee gehad dit jaar.
wow ik betaal 4 euro per baal,
maar het meeste stro komt toch uit zeeland,
daar zal het ook wel aan liggen
imker schreef:Ziet er zeker goed uit!
Welk merk gebruik jij, Trekruiter?
imker schreef:Idd, merkloos ligt nog een neuslengte voor. Heb in die stal nog niets verwijderd en ook niets bijgestrooid. En ik heb het idee dat ik na het verwijderen van de natte plek nog helemaal niet bij hoef te strooien.
DD en Fitz: als ze erop gaan staan, vallen de korrels ook uit elkaar. Hoeft niet persé door water of ander vocht.
imker schreef:Ziet er zeker goed uit!
Welk merk gebruik jij, Trekruiter?