Gefeliciteerd Fabster! Flew, hopelijk gaat het bij jullie wel in 1 keer goed. Bij ons boorden ze een gat in de leiding voor de meter en moest het waterbedrijf het komen fiksen Nu na een maand is het nog steeds niet goed en vandaag gaat de aannemer op onderzoek uit waar het mis is.
Mijn jongste paard zit een beetje in de lappenmand. Vond hem zaterdag met beginnende einschuss door een stom klein wondje. Antibiotica en ontstekingsremmers dus, maar ik kan dat been wel dunner kijken.... Zit er nu elke dag met een meetlint bij, beestje zal wel denken...
Ik ga wel alleen met trailer op pad, maar dan meestal wel naar iemand toe. Ik hou r niet van om alleen te rijden op onbekend terrein. Thuis rij ik altijd alleen. Heel soms spreek ik met iemand af. Die ritten zijn ook tot zo n 20 km. Alhoewel ik op het moment niet echt opschiet met mijn kms.
Ik ga ook alleen op pad met 1 of 2 paarden, rij ook gewoon alleen en ook op onbekend terrein, doe ik wel wat vooronderzoek en zet ik GPS aan zodat ik de auto kan terugvinden.
Ja, tegenwoordig met GPS is dat wel makkelijker. Maar ik maak me altijd zorgen of ik wel kan parkeren met de trailer of mezelf hopelios klem rij. Is nog nooit gebeurt, maar is echt zo n doomscenario. Is me trouwens wel eens gebeurt met de bus van t werk
Selka, je hebt gelijk. Ik ben gegaan en het was harstikke leuk! Auto deed het ook super, geen centje pijn. (2.0 16v 167pk)
Kristelhans, ja lijkt me leuk om een keer te meeten! Er heeft altijd een trekhaak onder gezeten, maar de vorige eigenaar heeft ie eraf gehaald en weggegooid.. want een trekhaak was niet sportief........
Fabster, GEfeliciteerd!~
MarloesHJ, netjes hoor. Het is ook een kwestie van gewoon doen en dan wordt het vanzelf steeds makkelijker Mijn zus ging op de valreep mee, dus bij het bos kon ze helpen in en uiladen. Thuis deed ik het alleen en dat ging eigenlijk ook wel goed vandaag!
Flew, gatver wat balen van je paard, hopelijk knapt ie snel op.
Zal straks ff een foto posten van mijn 'kleurrijke' combi. Ik moest tanken op de terugweg met paard en al. Gele auto, roze trailer. Die pompbediende vond het ook 'flitsend'. Ik viel gelijk op.
Ik neem altijd de auto van mijn ouders, heb zelf een Mini Cooper En daar kwam enkel een trekhaak op als ik hem zelf zou betalen en als het een elektronische was, want inderdaad zo'n ding daar vanachter altijd vond hij spuuglelijk
Leuk hoor, lekker zo op pad kunnen. Wij hebben maar een klein autootje en geen trailer, dus dat gaat al een stuk minder eenvoudig. En dan heb ik ook nog een paard dat alleen op de trailer gaat als het hem belieft.