Goedemorgen,
Dank je wel voor alle complimenten over mijn stal.... Ik ben zelf ook erg blij met mijn stal en de paardjes ook.
Jammer Caily, zoals zovelen al hebben aangegeven. Ik hoop dat het niet om al te ernstige redenen gaat... Als je wil, ook mijn PB staat open.
Vallen in de bak is 1 ding, buiten is al genoeg stress voor de baas....een half jaar geleden viel mijn vriendin langs de weg eraf.... Gelukkig kwam een vrouw direct helpen, want ik stond in (splitsecond) dubio terug naar haar of paard vangen langs een drukke weg.
Dat opzich was al een traumatische ervaring. Toch maar eerst haar paard gevangen, dus moest ik beide eerst naar huis brengen, had nu mijn handen vol met twee stuiterende paarden.
Die mevrouw hielp mijn vriendin, die later bleek... Zelfs even weg te zijn geweest...man wat was ik geschrokken.
Zij uiteraard helemaal, door haar kneuzingen kon ze ook ff niet rijden... Dus daarna was het best spannend om er weer op te gaan.
Ik ben blij dat je er direct weer op kon, en je rit goed hebt kunnen afsluiten.
Gelukkig is de woei over... ( hier tenminste) en droog.... Deze week hoef ik alleen di, woe en do te werken... Dan een week vrij, zag dat het vanaf vrij echt weer mooi weer wordt.
Dames, een fijne dag en doe voorzichtig!
Laatst bijgewerkt door Monmaster op 22-02-16 08:52, in het totaal 1 keer bewerkt