Mijn aangepaste jaren 60 wandmeubel is Wengé, wat Ikea tegenwoordig zwart/bruin noemt Een deel van de witte deurtjes verf ik afhankelijk van de meubels (ik heb nu een taupe een oker setje ) en de donkerbruine kleur is makkelijk te kombineren met andere (lichtere) houtsoorten en vele kleuren accessoires (momenteel grijs en donkergroen). Zwart komt alleen terug in kleine dingen.
Ook voor de mode was ik fan van een zwarte keuken. We twijfelen nog tussen de espresso eiken en zwart maar wel met hout motief beide.komt naast een zwart kozijn. De meubels worden niet zwart. Eventueel alleen de keuken.
horsii
Geplaatst: 29-10-22 10:41
Maar 1,5 km maar m'n oude drama queen is in haar eentje meegeweest. Het begin is er. Jongste was braaf in de paddock. Oudste een x achteruit gelopen om om te willen keren maar been en een tikje en ze ging in draf vooruit.
Ook drama queen is redelijk rustig achter gebleven. Wel op het stukje voor stal. Met hooi. Niet in de paddock dan is het een race konijn. Paar x heen en weer gelopen toen gaan eten en naar de buur paarden gaan gluren. Met kyr 2,6 km en ook nog twee galopjes en stuk gedraafd. Lekker nat.
Ik heb net clubles gehad. Was echt veel te warm eigenlijk . Wel heel trots op mijzelf want ik was weer helemaal alleen op pad en heb alles zelf gedaan. FREEDOM
Lekker bezig geweest Horsii! Leuke foto's ook Ik laat mijn dramaqueen ook alleen achter op stal. Paddock is rennen en dat moeten we niet hebben.
De meeste eikels zijn hier weg, gelukkig. Ik ga nu verder met het blad….. Ik heb heel veel grote gele frambozen gekregen en daar zijn we nu een mooie plek voor aan het creëeren.
Oh die wil ik ook naast de track zetten! Heerlijk frambozen.
Ik had op sommige plekken nog geen eikels geraapt dus daar heb ik nu extra veel weg te halen.
Had bij kaat ff dr borst en onderkant hals weg geschoren. Vond ze wel lekker en je ziet het bijna niet.
DubbelFun
Geplaatst: 29-10-22 16:53
Hier vallen de eikels/noten nog volop dus ik wacht even met weghalen.
Wel wat kleine klusjes gedaan o.a. het wind/schaduwdoek onderaan het gaas weer vastgemaakt, want een klein zwart monstertje was heel druk bezig geweest om haar bekkie er tussen te wringen omdat ze erachter een groen blaadje zag en meteen het zand van de kantjes weer wat naar binnen geharkt.
@marjan: je ziet het idd bijna niet, maar ze zal het best lekker vinden nu.
Dat zie je idd bijna niet, mooi. Vandaag de restanten hoge brandnetels weer gemaaid. Frambozen staan in de grond, Aafje wordt gereden die mocht mee op buitenrit. Fiesta en Johnny zijn morgen aan de beurt.
Karin_deB
Geplaatst: 29-10-22 17:07
Wat zijn jullie allemaal goed bezig!
Ik heb vandaag alleen hardgelopen, boodschappen gedaan, vakantie wasjes weggedraaid en in de tuin gespeeld met de kinderen. De paarden zijn morgen weer aan de beurt.
Netjes geschoren, bijna niet te zien. Iedereen druk bezig geweest gisteren zo te lezen
ik heb rijles gehad, hij liep ontzettend fijn, 1 keer geschrokken maar ern weer goed te doen. In de avond meegedaan als groep in een bekende spokentocht hier in de buurt. Mijn eerste jaar maar het was goed geslaagd. In het donker moesten en 450 mtr touw volgen in het bos en overal lagen drukplaten met toeters, lichteffecten maar bij 1 haakse bocht kwam ik als meisje van the ring de hoek om.
De reacties zijn zo wisselend, het leukste was een groepje stoere mannen die hun vriendinnen uitlachten bij al die toeters en bij mij gilden als een klein kind toen ik de bocht om kwam. Helaas 1 iemand die uit reactie mij wegduwde, precies op mijn gekneusde borstbeen. Hij duwde niet hard en ik neem het hem niet kwalijk maar ik kan weer nergens kracht op zetten of iets optillen zonder dat ik er weer last van heb. En het weer is niet normaal, ik heb tot 2200 in een nachtjapon met korte mouwen gelopen, zo warm was het.
@lyn: waardeloos. Een kneuzing kun je lang last van hebben. Ze zeggen wel eens dat je beter iets kunt breken dan kneuzen.
Hier heeft Jasmijn vanochtend een stevig tik op haar neus gehad nadat ze weer een heel vuil uitviel naar Boon (voernijd), daarna was ze weer een stuk voorzichtiger.
Zo dat was weer een bewogen rondje hei, alhoewel de problemen eigenlijk pas ontstonden toen ik de hei al af was. Zou er een systeem bestaan dat je één of meerdere honden kunt taseren oid en dan met een l*llig 'sorry' doorrijden....
@horsi: ik weet bij mij op de hei ook dat soort zandheuveltjes en smalle bospaadjes
@marjan: ja het was spannend en dan wilde ik dat Boon niet zo braaf was en gewoon eens flink een voorbeen uitsloeg of een stevige gerichte (en rake) bok gaf.