jeetje, hier zag je vanochtend geen hand voor ogen met die mist. Gisteren was het nog mooi, maar vandaag was het gewoon levensgevaarlijk.
Ik moet bijna 20km door de polder en er is geen wegmarkering. Ik reed 2x bijna bovenop de zeedijk omdat ik de berm aan het volgen was en sommige paden naar boven gaan
.
Paarden buiten zetten in het donker in de mist terwijl het echt een chaos is op de wei was ook best spannend vanochtend. Ze stonden net buiten of de kraanmachinist stond er al! Hij ging aan het werk en zelf vertrok ik om te gaan werken. Ik vond het wel een beetje spannend om ze zo achter te laten (ik kon ze niet zien!!), maar ze waren gewoon weer nergens van onder de indruk. De kraanmachinist had in ieder geval niks gehoord en gezien "Ze stonden alleen maar met hun kop naar beneden".
De bak is nu helemaal uitgegraven en de berg zand ligt er naast. Echt idioot veel zand gewoon. Ik ben vandaag op de berg gaan zitten en heb genoten van mijn paardjes met de ondergaande zon.
Ik moest trouwens wel lachen toen de kraanmachinist zei dat er 'prik' op de draad stond. Hij had een stukje weg moeten halen en er stond toch wel prik op
Alsof hij het over een glas cola had
Malenka schreef:Je zou ook kunnen kijken of je aan een actie van heg en landschap mee kunt doen. Dan moet je wel zelf samenstellen. Maar het is heel goedkoop en er is bes wat keus.
Ik heb daar winterlinde, hazelaar en meidoorn vandaan voor hagen. Verder wat kamperfoelie, rode kornoelje en berken. Komende ronde hoop ik weer mee te kunnen doen.
Goede tip, eens zoeken of zoiets ook voor Zeeland beschikbaar is
Robijntjah, eekhoorntjes
Jij zit natuurlijk ook met veel bomen daar!
Ik denk dat ik hier nooit eekhoorntjes zal zien. Sterker nog, ik ga nog eerder een zeehond zien denk ik