Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hier ook verwarmde bakkies in de stal met vlotters ivm sloopgraag paard. Net als deuren 'zonder' sloten.. ingebouwd en niet door paard los te krijgen. Buiten wel een speciekuip. Karin_deB schreef:Ik heb je pb gestuurd abbyblues.
Ik heb in mn stallen prachtige verwarmde waterbakjes maar ga toch met speciekuipen werken want de shet kan er niet bij
En als ik geluk heb dan kan ik de tuinslang gebruiken. (Ligt er aan waar ze staan).
Ik doe het wel hoor, maar soms lukt het me gewoon niet om mezelf over die drempel te krijgen.
dan hoef ik niet te praten alleen tegen Dexter
Dan kan je mooi in evenwicht blijven. Dat is best goed te doen. Meestal loop ik dan 3 keer. Met 6 emmers kunnen ze meestal wel een dag.
in de winter niet zo’n probleem maar als daar ‘s zomers mensen zitten is dat niet zo handig 
Het laden zeker maar ben ook veel meer op mijn gemak als onderweg iemand langs me zit 

Niet grappig. Even kijken wat het doet. Je kunt altijd nog doorzaaien van 't voorjaar.
Hou moed!