Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:48

Nou er word hier nu voetbal gekeken, dus tijd om eens even bij te lezen.

Vanmorgen heb ik een klein hokje voor Devita gemaakt om in te eten. Ze moet er even aan wennen, maar ging er met een beetje overredingskracht toch al in. Voor dat ik net weg ging heb ik een flinke emmer voer er in gedaan en toen ik net ging kijken zat er nog een klein bodempje in dus het lijkt te werken. Dat zou echt super zijn.

Hier haar privé drive in.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Beetje lastig om alles in een keer op de foto te zetten.

Hilary

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:51

Goed bedacht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:55

Jeetje Fabster heel herkenbaar!! echt in alle opzichten, hoe meer ik op mijn gemak ben, hoe sneller dat ik er af lig en van mij echt weglopen , doet ze dan net weer niet ook.

Lisa_vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:20

Leuk hokje zo! Denk je niet dat de andere paarden er gaan proberen bij te komen? Of op leunen?

Ik heb een sloper dus zou daar me gelijk zorgen over maken haha!

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:37

Zo, ik meld me ook maar weer eens.....tig blz wel nog meegelezen maar uiteindelijk de moed opgegeven, wat gaan jullie snel....Maar mooie stallen voorbij zien komen, en (helaas herkenbare) natte bakken en een heeeel gelukkig persoon die zijn paard nu in pension heeft staan. Vroeger kon ik dat nooit zo begrijpen, maar inmiddels zie ik de voordelen van een pension zo nu en dan ook wel ;-)
Zo, nu een poging doen om jullie dit keer wel bij te houden!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:40

@kvulden: goed gemaakt, beetje wel wat ik getekend heb. Al zou ik hem wat hoger gemaakt hebben, want nu kunnen de 'groten' er nog overheen gaan hangen en de boel op eten.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:45

ohjajoh6 schreef:
Jeetje Fabster heel herkenbaar!! echt in alle opzichten, hoe meer ik op mijn gemak ben, hoe sneller dat ik er af lig en van mij echt weglopen , doet ze dan net weer niet ook.

Haha, ja. Sims lijkt ze net een normaal
paard en ga je zelf ook ontspannen. Dan test ze meteen even of je nog wel oplet, denk ik. :D

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:58

Fabster, wel fijn dat je vest het deed! welke heb je? enne.....helaas wel ervaring met een paardje dat er als een speer vandoor gaat toen ik eraf gekieperd was.....

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:10

Beetje bijgelezen, hier ook altijd last van chronisch uitstellen van huishouden.

Leuke stal zo. Ziet er idd nog een beetje bereikbaar uit voor de anderen.
Ik zou voor de zekerheid lekker een dekentje halen voor haar.

Hier vandaag lekker met paarden bezig geweest. Alles even in de bak gehad en toen de boxen gedaan.
Daarna de paarden die mee moesten op marathon de staarten gewassen (ja, ik ben van het wassen :P).) en verder lekker gepoetst. Toen bups op de trailer en mijn vriend was er al. Dus service, netjes gebracht. Maar goed gedaan en weer 1e geworden.
Nu lekker mijn kindjes weer thuis en even bijkomen.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:15

Ik heb een bodyprotector-air. Ik zou hem je niet meteen aanraden. Elke x als hij opgeblazen is geweest, is er iets mis. Vorige x liep hij niet meer leeg. Nu is het zakje waar de cilinder in zit er weer afgescheurd. Ik kan m niet zo even naaien, want dan is hij straks lek. Dus dan moet ik m weer opsturen. De reparatie is wel gratis, maar het duurde 6 wkn voor ik m terug had. En ik heb m niet voor niks. Dus dat vind ik wel vervelend. Maar goed. Morgen maar weer eens bellen.

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:16

Oh Fabster wat balen zeg. Blij dat je er niks aan overgehouden hebt. :(:)

Ziet er goed uit kvulden! Ik zou idd ook kijken om hem iets verder dicht te maken want ook de emmer kunnen ze nu zo in als ik het goed zie? Hopelijk is het hiermee opgelost.

Net heerlijk gaan rijden met mijn meisje. Niet in de gaten dat het zo hard was gaan waaien overdag totdat ik daar voor de stal sta natuurlijk, oei was een woei. Weten jullie nog de eerste keer dat ik naar haar ging kijken dat het ook zo'n weer was? Ik durfde er toen niet op. Nou, ik ben vandaag gewoon opgestapt en weggereden alsof er niks aan de hand was. En dat was er ook niet. :D Paar keer oortjes naar achter of een zijstapje als het echt even hard ging of als er ergens iets kletterde. Maar braaf! Zo braaf.
Helemaal blij met mijn lieve pony. <3

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:20

:') pony noemt ze dat...

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:22

Ach kom, tis toch gewoon een shetje op anabolen. :7

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:22

"pony"... woehahahahaha :')

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:23

Abbybleus, fijn dat ze zo braaf is (helaas hele kapsel door elkaar gewaaid zo te zien ;-)
Fabster, ik heb een point two, maar sinds ik het ding heb ben ik er nog niet afgevallen (gelukkig) maar ik lees vaak dat het vest niet afgaat of zo, goed om te lezen dat het ding bij jou wel is afgegaan (balen dat er zo veel mee mis is)

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:23

_O- pony van 1000 kilo!

Wel tof dat ze zo braaf is , abby!

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:25

Fabster schreef:
_O- pony van 1000 kilo!

Ho ho! 800 maar! Praat dat arme kind nou geen complex aan. :')

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:27

zoefie schreef:
Abbybleus, fijn dat ze zo braaf is (helaas hele kapsel door elkaar gewaaid zo te zien ;-)
Fabster, ik heb een point two, maar sinds ik het ding heb ben ik er nog niet afgevallen (gelukkig) maar ik lees vaak dat het vest niet afgaat of zo, goed om te lezen dat het ding bij jou wel is afgegaan (balen dat er zo veel mee mis is)

Nee, opblazen doet hij prima. Vorige x was ik m vergeten los te koppelen toen ik afstapte. :D dus dat was wel een goeie test of hij af ging. En dit x dus ook. Was wel prettig, ja. Anders was er wel meer blauw geweest, denk ik. Ik viell op het asvalt.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:28

AbbyBlues schreef:
Fabster schreef:
_O- pony van 1000 kilo!

Ho ho! 800 maar! Praat dat arme kind nou geen complex aan. :')

Niks mis met 1000 hoor! Als het maar geen spek is! :+

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:38

De anderen kunnen niet bij de emmer. Nu nog wel een beetje bij het hooi. Ik wilde het niet zo hoog dicht timmeren. Er komt nog een stuk gaas boven langs. Ze kunnen er volgens mij best op leunen, maar als het gaas er op zit zullen ze dat ook niet doen denk ik. Ze gaat er nu nog achterwaarts uit.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 00:42

Wat een slim oplossing kvulden, zolang de andere twee het heel laten en niet alsnog met hun hoofd ertussen gaan lopen klieren?

Heerlijk AbbyBlues, zo moet het zijn!

Ik ga me voorlopig terug trekken hier dames (en heer). Ik vind het erg spijtig, want het is een enorm gezellig topic hier, een van de weinige topics die nog echt leuk en vriendelijk loopt op bokt. Dus ik blijf vol plezier meelezen en hoop ooit weer in te kunnen springen. Hoe of wat verder vertel ik liever via Pb Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 07:45

Caily schreef:
Ik ga me voorlopig terug trekken hier dames (en heer). Ik vind het erg spijtig, want het is een enorm gezellig topic hier, een van de weinige topics die nog echt leuk en vriendelijk loopt op bokt. Dus ik blijf vol plezier meelezen en hoop ooit weer in te kunnen springen. Hoe of wat verder vertel ik liever via Pb Y;(

Caily, dat klinkt niet leuk -O- , wil je mij een pb doen? :(:) :(:)

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 07:50

Caily schreef:

Wat jammer Caily. Klinkt echt niet zo fijn zeg! Y;(
Je mag me altijd een pb sturen als je wat kwijt wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 07:54

Mij natuurlijk ook caily, vind het oprecht jammer.

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 07:55

Oh Caily. Klinkt idd niet heel vrolijk. Als je je verhaal kwijt wil mag je mij ook pb'en. Verder succes/sterkte met de situatie. :(:)