Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is een bikkel
. De jonge takken zijn inderdaad een stuk minder scherp dan de wat oudere, dikkere takken, maar als ik jonge takken uit de tuin wil trekken heb ik toch echt dikke handschoenen nodig
[***] schreef:Wat voor heg is dat? Daar heb je nog een behoorlijke klus aan. Wij hadden een soortgelijke heg aan de voorkant van ons huis. Die zouden we eerst snoeien, maar toen de loonwerker aan de slag ging hebben we die er ook maar compleet uit laten trekken.
Geen idee wat voor merk. Snoeien werd voorheen door de terreineigenaar gedaan, maar sinds dit jaar zit er een ander op en doen we alles zelf. Gevolg was dat alle heggen uitlopers van een halve meter hebben
Ik wil hem ook wat smaller, hij steekt nu zo ver uit. Even hardcore terugsnoeien.
Wendy schreef:@[***]: waar kan ik zo'n pony krijgen? Ik wil ook wel een brameneter
Het is ook een mega goede "onderschrikdraaddoorkruiperterwijljetoch140cmhoogbent" dus je mag hem wel even lenen hoor
.
. Mijn man heeft nog niet veel ervaring en heeft dus eerst een tijd achter pony aan lopen vangen
en je raadt het al; toen hij hem teruggebracht had nam pony in een rechte lijn een aanloop en dook er weer onderdoor. Dit is de wei waar kunstmest op gestrooid is om straks de 2e snee vanaf te halen. Daar staat dus heerlijk frisgroen sappig gras. En pony moet echt door de knietjes om er onderdoor te kunnen. Onderste draad staat hooguit op 50 cm. Daar moet ik wel bij zeggen dat het al wat ouder draad is en dus redelijk meegeeft. Pony tilt het draad gewoon op
. zo kwam ik er dus achter dat hij bramen lekker vindt.... 
Wendy schreef:Daarom zei ik ook zo'n pony, ik had al een vermoeden dat het je ontsnapmonster was
Geweldig is dat, het verhaal van je man![]()
, zie het nl helemaal voor me
.