Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ben wel altijd de pony kwijt dan

zodra het wel kan gaan we sowieso bij kopen. Alles op zijn tijd. Eerst dit maar eens netjes in orde maken. Er is nog ontzettend veel te doen.

. Op een bepaald moment hadden ze uitgevonden dat ze onder de golfplaten door in het caviaschuurtje konden komen en hebben de plastic deksel van de brokjespot kompleet aan gort geknaagd. Dus toen heb ik metalen bussen neer moeten zetten. Toen er niets meer te halen viel waren ze ook snel weer vertrokken.
Alternatief is even bij het tuincentrum 2 deuren verder te kijken wat hij voor me kan, maar dan moet ik zelf samenstellen wat ik er in wil hebben (dat heet luiheid dus, even voor de duidelijkheid
)
Denk dat we nu echt naar zelf aanschaffen moeten
Meerschwein schreef:SillyB schreef:Wij hebben een haag gekrégen van Erven plus, een subsidieproject van brabants landschap. Misschien even checken of daar nog wat te halen is? dan krijg je de mix zelfs gewoon thuisbezorgd haha
Is er ook zoiets in Gelderland? Weet iemand dat?
Ze stonden een meter of 60-70 van me af en ik zag niet eens silhouetjes. Mijn merrie was het er absoluut niet mee eens; zij staat sinds vrijdag apart ivm koude nachten/volle zon en risico op hb. Dat gaat dus prima, tot het zó mistig is dat ze de anderen niet meer ziet. Toen was er paniek. Dus mijn ruin heeft er gezellig bij gestaan tot de mist was opgetrokken.
Ze liet wel duidelijk merken dat ze niet tevreden was; normaal hinnikt ze 1 keer als ze door heeft dat ik eraan kom (voer!). Dan moet ik in de schuur nog wat dingen door elkaar gooien en druppels op een broodje laten vallen en staat ze smakkend voor het hek als ik de schuur uit kom. Maar nu bleef ze aan het gillen, en toen ik uit de schuur kwam, crosste ze eerst nog de track af en weer terug. Ik snapte wel gelijk wat ze bedoelde, want ik zag de anderen dus ook niet.