Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

superpony schreef:JudithO, Dat soort praktijken inderdaad. Vooral als er maar 1 paardenarts is op ene praktijk en de spoed dienst door iedereen wordt gedaan, heb je soms niks aan de dienstdoende arts. Heb echt de stomste dingen meegemaakt en dan wel dik rekenen in een weekend.....
)

jullie gaan zoooo snel!
was begonnen met weideopbouw maar sinds vorige week niet op weide gehad om de wei te sparen. Woensdagavond had ons Mini Paard ineens weer koliek! Voor de 3e keer vanaf juli
voorheen dachten we dat het door het gras kwam maar ze staat nu dus niet eens op het gras! Kwam door dat onstuimige weer die dag dacht da, en dat ze hele gevoelige darmen heeft
nog meer koliekoorzaak om in de gaten te houden pppfff ons zorgenkindje
in een ander topic werd me appelazijn aangeraden na d'r vorige koliekaanval, we gaan dat maar 's proberen.
Hoop dat ie snel opknapt!!
Heb nu het voordeel dat mijn DA de broer is van de boer waar m'n paarden staan. Hij komt sowieso dus vaak daar op het erf en doet vaak klusjes voor mij dan ff tussendoor
Doen ook wel vaak dingen voor elkaar, dus rekeningen zie ik niet vaak! Maar als het moet, is hij er: dag en nacht, weekend en doordeweeks!
enorm blij mee!

Tis zo tijd voor ons eigen plekje....

toen ML zei dat hier prijzen niet zo hoog liggen als in de steden zei de beste man dat hij al eens ergens had gewerkt waar een consult 35€ was (en echt met een stem alsof hij niet kon geloven hoe laag dat was) toen ML hem vertelde dat wij 28€ rekenen is hij volgens mij flauw gevallen 

En vond ik het dus toch wel nodig om de dierenarts te laten komen. Waarschijnlijk aarsmaden... En dat ik gerust wel eerder had mogen bellen. Uuhhh tja, dat had ik gedaan
Maar goed, verder super tevreden over deze dierenarts en ze rekenen ook nette prijzen dus mij hoor je niet klagen. Wel balen, gister ontwormd maar het heeft blijkbaar zoveel geregend laatste nacht dat het geen doorkomen meer aan is met de kruiwagen. En die mest moet er nu wel uit... Hoop dat het snel droog wordt en het zonnetje schijnt.