Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caily schreef:Nou ja, het is wel zo fair waar mogelijk rekening te houden met behoeftes van het paard. Als ik die luxe heb maak ik daar graag gebruik van.
Ik kan niet helemaal inschatten wat voor jullie het beste is, maar weet wel wat ik iig niet zou doen. En dat is ami laten staan en andor met shet op de weide doen. Dat wordt pas gedoe en geregel en tijdrovend. En andor doet het toch op stalling ook beter? Hoe paarden klikken blijft lastig. Lola en Kyra staan sinds 5 december 24/7 samen, en pas sinds de zomer kan ik voorzichtig zeggen dat ze samen ook leuk zijn. Mede ook dankzij verhuizing trouwens.
Rijbak is wel duur bij jullie zeg, wow.
Yontheke schreef:Ik vind gewoon dat ik mijn paarden een beter leven kan geven dan ze nu hebben maar daar moet ik zelf wel wat voor inboeten en het is de vraag of ik dat wil doen ja of nee. Plus dat het dus nog eens een pak goedkoper uitkomt. € 500 per maand is niet niks.
Ik word helemaal gek van mezelf hoorDe knoop doorhakken is het moeilijkste. Achteraf leven met de beslissing die ik neem, gaat vaak zonder problemen.